با وجود کار زیاد و تلاش شبانه روزی نباید با رفتار و کردار نامناسب اجر کار و تلاش خود را به هدر دهیم

رئیس کل دادگستری استان گیلان در نشست تعاملی با پلیس، گفت: پلیس و دستگاه قضایی در اجرای قانون پیوستگی جدا نشدنی با هم دارند.

با وجود کار زیاد و تلاش شبانه روزی نباید با رفتار و کردار نامناسب اجر کار و تلاش خود را به هدر دهیم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، نشست تعاملی دستگاه قضایی با پلیس با حضور مسئولان دستگاه قضایی در سالن کوثر فرماندهی اتظامی استان گیلان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در این نشست ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی، گفت: پلیس و دستگاه قضایی نقش اساسی در ایجاد نظم وآرامش و اجرای قانون در جامعه دارد.

سیاوش پور با بیان اینکه کثرت ارتباطات و جمعیت، وجود پلیس و دستگاه قضایی را در جامعه الزام نموده، افزود: امروز با کثرت ارتباطات و جمعیت نبود دستگاه قضایی و پلیسی غیرقابل تصور بوده وجوداین دو دستگاه برای جامعه حیاتی است.

وی با بیان اینکه رفتار حاکمان و همه مسئولان موجب جهت دهی و الگوگیری در جامعه می شود، اظهار داشت: اجرای دقیق قانون توسط حاکمان و مسئولان در جهت دهی رفتار مردم نقش بسیار مهمی دارد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه برخورد مناسب با مردم در اجرای قانون، موجب دلگرمی مردم است، بیان داشت: با وجود کار زیاد و تلاش شبانه روزی نباید با رفتار و کردار نامناسب اجر کار و تلاش خود را به هدر دهیم.

سیاوش پور با اشاره به اینکه اصلاح رفتار در جامعه نیازمند فرهنگ سازی است، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ سازی و پیشگیری اجتماعی در الویت کار همه دستگاههای اجرایی کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیاز به خودسازی و تقویت خود داریم تا دچار انحراف نشویم، اضافه کرد: اجرای قانون وظیفه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بوده و نباید این وظیفه خطیر و مهم را نادیده بگیریم.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه پلیس و دستگاه قضایی در اجرای قانون پیوستگی جدا نشدنی با هم دارند، گفت: این دو دستگاه به واسطه ارتباط کاری که با هم دارند که هیچ کدام نمی توانند نقش همدیگر را نادیده بگیرند.

سیاوش پور با بیان اینکه باید نسبت به بحث امنیت و ارتقاء امنیت در جامعه حساس باشیم، افزود: مردم از همکاری و مشارکت با پلیس استقبال نموده و این خود موجب اجرای بهتر وظایف است.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در پایان همت اراده و احساس مسئولیت دو طرفه در انجام کار را موجب توفیق دانست.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه