نماینده مردم رشت درگفتگو با ۸دی:

کره جنوبی تحت فرمان محض آمریکا از پشت به ایران خنجر می زند/ مجلس یازدهم پیگیر منافع ملی است

نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با ۸دی با اشاره به گروکشی ۹میلیارد دلاری کره جنوبی از منافع ملی ایران، گفت: مسئولین اقتصادی و دیپلماسی ایران این رفتار کره را بخاطر داشته و درباره مراودات تجاری با این کشور فکر و تجدید نظر کنند.

کره جنوبی تحت فرمان محض آمریکا از پشت به ایران خنجر می زند/ مجلس یازدهم پیگیر منافع ملی است

سیدعلی آقازاده نماینده مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به گروکشی ۹میلیارد دلاری کره جنوبی از منافع ملی ایران اظهار کرد: این اقدام کره جنوبی که به بهانه تحریم به نوعی یک دزدی رسمی و علنی است.

وی با بیان اینکه ایران و کره پیش از این رابطه اقتصادی خوبی باهم داشتند ادامه داد: ایران برای کره جنوبی یک مشتری مطمئن و بازاری مناسب برای فروش کالاهای این کشور بود ولی در حال حاضر کره تحت فرمان محض امریکا از پشت به ایران خنجر می زند.

 

مسئولین اقتصادی و دیپلماسی ایران این اقدام کره را در حافظه خود ثبت کنند

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه این اقدام کره جنوبی باید در حافظه جمهوری اسلامی ایران ثبت شود افزود: مسئولین اقتصادی و دیپلماسی ما این رفتار کره را بخاطر داشته و درباره مراودات تجاری با این کشور فکر و تجدید نظر کنند.

وی با اشاره به تأکید رهبرمعظم انقلاب در خصوص رونق تولید، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به ویژه با کمک نیروهای جهادی و تکیه بر ظرفیت جوانان با توسعه تولیدات داخلی در تلاش است که استفاده از کالاهای وارداتی را به حداقل برساند.

رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: بر همین راستا بعنوان اولین اقدام، عدم استفاده از کالاهای وارداتی در ادارات و سازمانهای دولتی آغاز شده است و به مرور به سمت سایر بخش های جامعه سوق خواهیم داد.

آقازاده با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم مجلسی انقلابی و در در راستای حفظ منافع ملی رفتار و عمل می‌کند افزود: مجلس همواره پیگیر منافع ملی جمهوری اسلامی و احقاق حقوق در هرکجای دنیا است‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه