۴۰ درصد دانش آموزان مدارس متوسطه، عضو انجمن اسلامی هستند

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: ۴۰ درصد از دانش آموزان مدارس متوسطه تحت پوشش و عضویت انجمن های اسلامی دانش آموزی قرار دارند.

۴۰ درصد دانش آموزان مدارس متوسطه، عضو انجمن اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، حامد علامتی در حاشیه برگزاری جلسه مسئولین اتحادیه های سه استان گیلان، همدان،کردستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مدعوین این برنامه مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان های این سه استان هستند.

وی با بیان اینکه سیاست گذاری های که در در سطح ستا در تهران انجام می پذیرد توسط مسئولان شهرستان ها اجرایی می شود،افزود:اتحادیه های استان های کشور نیز به نوعی به شکل ستاد عمل می کنند

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با بیان اینکه یکی از سیاست های که دنبال می شود کاهش فاصله بین ستاد و صف است، گفت: براین اساس نشست های منطقه ای از فرودین ماه امسال شروع شده است و تاکنون در ۲۳ استان را برگزارشد و امروز در گیلان برای سه استان دیگر در حال برگزاری است.

علامتی با اشاره به اینکه در این نشست جمع نظرات مسئولین اتحادیه‌ها در حوزه عملیات فرهنگی مورد بررسی قرار می گیرد خاطرنشان کرد:هر چه اتحادیه های شهرستان‌ها بیشتر تقویت بشوند چه به لحاظ فکری و چه به لحاظ مهارتی قطعا تاثیر گذاری برنامه ها بیشتر خواهدشد

تشکیل کارگروه های فرهنگ در انجمن های اسلامی دانش آموزی استان ها

وی از تشکیل کارگروه های فرهنگ با موضوعات مشخص جهت ارائه راهکارهای اجرایی بهتر برنامه ها در حوزه دانش آموزان خبرداد و تصریح کرد:در حاشیه برنامه امروز نشستی با مدیر کل آموزش و پروزش گیلان و بازدیدی از اتحادیه شهرستان فومن و نیز نشستی با کادر مربیان گیلان داریم

کیفی سازی اتحادیه های انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان ها در دستور کار قراردارد

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با بیان اینکه سیاست‌ها و برنامه‌ها امسال معطوف بر کیفی سازی اتحادیه های شهرستان ها است،گفت:این نشست هفتمین نشست در مجموع ۲۶ استان در راستای این هدف است.

علامتی هدف انجمن های اسلامی دانش‌آموزان را پاسداری از ارزش ها انقلاب در بین دانش آموزان در برهه های مختلف انقلاب اسلامی دانست و افزود: متناسب با هدف اصلی ماموریت های خاصی تعریف شده است.

هر انجمن اسلامی دانش آموزی یک سنگر فرهنگی است

وی با تاکید بر اینکه هر انجمن اسلامی در هر جایی که باشد یک سنگر فرهنگی محسوب می شود تصریح کرد:با توجه به استراتژی های دشمن ماموریت اتحادیه انچمن های اسلامی دانش آموزی نیروسازی و جریان سازی است.

etehadiye00001

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تربیت نیروهای متخصص و متعهد را مورد تاکید قرارداد و گفت:در حوزه جریان سازی در مواقعی که لازم باشد نیروها وارد می شوند و برای از انقلاب اسلامی عمل می کنند.

علامتی  از شروع طرح انسجام همزمان با آغاز سال تحصیلی خبرداد و گفت:این طرح عضو گیری از دانش اموزان برای عضویت در انجمن اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه عضو یابی از اردیبهشت ماه آغاز شده است تصریح کرد: در عضو یابی ما خود دانش آموزان زبده را شناسایی می کنیم.

۴۰ درصد از دانش آموزان مدارس متوسطه تحت عضویت انجمن های اسلامی قرار دارند

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور  با بیان اینکه ۴۰ درصد از دانش آموزان مدارس متوسطه تحت پوشش و عضویت انجمن های اسلامی دانش آموزی قراردارند گفت:افق برنامه های تدوین شده این است که تمام مدارس متوسطه را تحت پوشش قراردهیم.

علامتی با بیان اینکه امسال استان ها متناسب با شرایط خود اختیاری وارد متوسطه اول می شوندافزود: از سال آینده همه اتحادیه های انجمن های اسلامی موظفند وارد متوسطه اول شوند

طرح ویژه عملیات محرم توسط انجمن اسلامی دانش آموزی کشور برگزار می شود

وی با اشاره به تقارن ۱۳ آبان با عاشورای حسینی از  انجام طرح ویژه عملیات محرم خبردا د و افزود: تقارن این دو روز یک فرصت تربیتی را در حوزه حماسی ایجاد می کند

۴۰۰ مبلغ به سراسر کشور در دهه اول محرم اعزام می شود

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور  از اعزام حداقل ۴۰۰ مبلغ به سراسر کشور در دهه اول محرم خبرداد و خاطرنشان کرد:حضور در مدارس به صورت سخنرانی و پرسش و پاسخ پیرامون فرهنگ عاشورا از وظایف این مبلغین است.

علامتی تصریح کرد: تشریح ۱۳ آبان و تببین روحیه استکبار ستیزی امام خمینی(ره) در دستور کار این مبلغین قراردارد

وی تشکیل هیئت دانش آموزی   انصارالمهدی در سطح شهرها و مدارس را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: برنامه های هیات انصار المهدی کاملا بومی و متناسب با فرهنگ شهر است.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور  از برپایی دسته های عزاداری به رسم هر سال در شش محرم به یاد حضرت قاسم در سراسر کشور با حور نوجوانان و جوانان خبرداد و افزود: برگزاری مسابقات مختلف و برگزاری نشست های سیاسی از برنامه های دهه اول محرم است

علامتی افزود: متناسب با فعالیت های انجمن از سوی نماینده مقام معظم رهبری در انجمن اسلامی دانش آموزی هر ساله آیه از قرآن کریم انتخاب می شود و سرفصل برنامه ها قرار می گیرد امسال آیه ۲۰۰ سوره آل عمران مدنظر است

وی گفت: براین اساس دو جلد کتاب تهیه شده است یک جلد با عنوان زندگی با طمع ایمان و عمل ویژه دانش آموزان و یک جلد با عنوان فصل پنجم زندگی ویژه کادر مربیان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه