“همایش استکبارستیزی” با نوای مداحان حماسی گیلان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به یک همایش محوری با حضور مداحان حماسی و اقشار مختلف مردم در روز مبارزه با استکبار جهانی ، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر گرفته از نهضت عاشورا است.

“همایش استکبارستیزی” با نوای مداحان حماسی گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام مجتبی اشجری در جلسه هماهنگی گرامیداشت ۱۳ آبان با  اشاره به تقارن عاشورا با روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: آموزه محوری و ظلم ستیزی و مبارزه با سلطه استکبار محور و سیاست برنامه های ۱۳ آبان امسال در گیلان است.

وی بر بهره‌گیری از درس‌های عاشورایی در راه عزت  و آزادی تأکید کرد و افزود: استفاده کامل از ظرفیت های محرم برای نهادینه کردن پیام‌های عاشورایی و استکبار ستیزی مبتنی بر آموزه های عاشورا محور برنامه های ۱۳ آبان قرار می ‌یرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه  تببین راهبردهای ولایت در مقابله با جهان سلطه برای نسل جوان گفت: بصیرا افزایی حسینی و ترویج فرهنگ استکبار ستیزی و بیداری اسلامی باید بیش از گذشته در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

اشجری تقویت تفکر اسلامی در هیئت‌های عزاداری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بهره گیری از بستر یوم الله ۱۳ آبان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی استکبار مورد توجه نهادها و سازمان های فرهنگی قرار گیرد.

وی حضور آگاهانه همه اقشار مردم و به ویژه جوانان در حوزه استکبار ستیزی را مورد تاکید قرارداد و خاطرنشان کرد:اهمیت احساس مسئولیت و ارتقای دانش و آگاهی قشر آینده ساز از مهم ترین محورهای برنامه های ۱۳ آبان امسال است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: برنامه های ۱۳ آبان زمینه ساز تقویت روحیه استقامت ملی و هویت ملی به منظور بازدارندگی و مقابله با تهدیدهای دشمنان اسلام است

اشجری با اشاره به جنگ نرم دشمنان افزود: باید از فرصت دهه محرم و نقش ائمه جماعت و روحانیون در برگزاری مراسم روز مبارزه از استکبار جهانی بهره گرفت

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان مصادف با سه رخداد است گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا،تبعید حضرت امام و شهادت دانش آموزان از وقایع این روز بزرگ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در تدارک برنامه‌های این روز نگاه ما باید به همه اقشار جامعه باشد و در این روز راهپیمایی ۱۳ آبان با شکوه و اقتدار عاشورایی برگزار می شود.

اشجری با اشاره به یک برنامه محوری با حضور مداحان حماسی و اقشار مختلف مردم در روز مبارزه با استکبار جهانی خبرداد و افزود: انقلاب اسلامی ایران بر گرفته از نهضت عاشورا است

وی خاطرنشان کرد: روز مبارزه با استکبار جهانی با عاشورای حسینی  فرصتی را فراهم می کند  مشترکات انقلاب امام خمینی (ره) و نهضت ابا عبدالله جمع آوری شود تا به دانش آموزان و دانشجویان ،نسل جوان ارائه شود./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه