فرمانده سپاه صومعه سرا در گفتگو با ۸دی:

وضعیت بحرانی شالیزارهای ۴منطقه در صومعه سرا/ استقرار ۴موتور دیزلی برای حل مشکل کم آبی + فیلم

فرمانده سپاه صومعه سرا در گفتگو با #۸دی، گفت: شالیزارهای ۴منطقه ندامان، خراط محله، شارم و مهویزان در صومعه سرا  وضعیت بحرانی دارد که سپاه حل مشکلات این محلات را در دستور کار قرار داده است.

وضعیت بحرانی شالیزارهای ۴منطقه در صومعه سرا/ استقرار ۴موتور دیزلی برای حل مشکل کم آبی + فیلم

سرهنگ جهانبخش آرمان در گفتگو با خبرنگار هشت دی در خصوص مشکل کم آبی شالیزارهای صومعه سرا و اقداماتی که سپاه انجام داد، اظهارکرد: در ارزیابی های اولیه بعد از ارسال گزارش هایی در خصوص مشکلات مردم به ویژه در حوزه آب یک بازدید میدانی انجام شد و به این نتیجه رسیدیم برای ازبین نرفتن مزارع کشاورزان در کنار ارگان های دیگر با خود مردم همراه باشیم.

وی با اعلام اینکه ۴ منطقه در صومعه سرا  وضعیت بحرانی دارد که سپاه حل مشکلات این محلات را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: این ۴ منطقه ندامان، خراط محله، شارم و مهویزان است که با تزریق حدود ۱۶ الی ۱۸ اینچ آب و مستقر شدن ۴ پمپ موتور دیزلی سعی کردیم مشکلات را حل کنیم.

فرمانده سپاه صومعه سرا ادامه داد: در منطقه شارم که ۹۶ هکتار است با استقرار موتور دیزلی مشکلات هدر رفتن و سوختن‌ مزارع کاملا حل شد و همچنین در شارم، خراط محله و مهویزان هم این مسئله حل شد.

سرهنگ آرمان افزود: در برخی از مناطق مانند ندامان در حوزه پایین دست بخاطر وسعت اراضی کشاورزی که بالغ بر ۲۵۰ هکتار است مشکل دارند.

سرهنگ آرمان ادامه داد: برخی از کشاورزان در این زمینه تماس گرفته اند و به آنها هم قول دادیم که در صورت صدور پروانه و مجوز که آب منطقه ای می دهد و سایر اقدامات مانند جانمایی و… سپاه پاسداران ناحیه آمادگی برای حفر چاه عمیق برای کشاورزان این منطقه دارد تا مشکلات آنها برای همیشه مرتفع شود.

وی تصریح کرد: یک دستگاه بیل بزرگ هم توسط سازمان و معاونت بسیج سازندگی به شهرستان می آوریم تا در بحث لایروبی و سایر موضوعات آبرسانی کمک کار باشد.

فرمانده سپاه صومعه سرا گفت: رسالت خود را در این می بینیم که همیشه در کنار مردم باشیم و با خوشحالی کشاورزان ما هم خوشحال می شویم امیدواریم بتوانیم سایر موضوعات در شهرستان را با مشارکت مردم و مسئولین مشکلات را به حداقل برسانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه