سخنان جالب اکبر عبدی درباره ده‌نمکی در برنامه زنده

برنامه «بعضی‌ها» شبکه سه با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء شب عید قربان ۱۲ مهر ماه در نخستین قسمت خود میزبان «اکبر عبدی»، بازیگر مطرح و دوست داشتنی سینما، تئاتر و تلویزیون بود.

سخنان جالب اکبر عبدی درباره ده‌نمکی در برنامه زنده

به گزارش ۸دی نیوز، برنامه «بعضی‌ها» شبکه سه با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء شب عید قربان ۱۲ مهر ماه در نخستین قسمت خود میزبان «اکبر عبدی»، بازیگر مطرح و دوست داشتنی سینما، تئاتر و تلویزیون بود.

به گزارش رجانیوز، اکبر عبدی که در برنامه «بعضی‌ها» شبکه سه ویژه قربان تا غدیر شبکه سه حضور یافته بود، در بخشی از صحبت‌های خود، درباره حضور در فیلم‌های مسعود ده‌نمکی گفت: «نمی‌دانم چرا عده‌ای بی‌دلیل با مسعود ده‌نمکی مشکل دارند. به هرکسی که در موردش چیزی گفته، وقتی از او می‌پرسم خداوکیلی مگر دیده که مسعود ده‌نمکی کسی را اذیت کند؟ اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. پس این حرف‌ها درست نیست.»

عبدی که برادر شهید هم هست، در این برنامه گفت: شهدای ما انگار از سیاره دیگری بودند نه اینکه امروز نباشند اما مثل آنها کم هست. احترام به شهدا و خانواده هایشان خیلی واجب است. جانشان را گذاشتند که ما را شاد کنند.

او با اشاره به اینکه پس از شهادت برادرم چندسالی نتوانستم بازی کنم، گفت: به خودم در بازیگری از ۲۰ نمره ۱۲ میدهم آن هم برای اینکه به قول معروف با تک ماده قبول شوم. نمره ۲۰ برای امثال حافظ و مولانا و اینهاست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه