منافع عده‌ای در این است که هواپیماهای توپولوف به کشور بازگردد

موتور این نوع از هواپیماها با اشکالاتی مواجه است که شرکت سازنده و طراح نیز نتوانسته در این خصوص پاسخ قانع‌کننده به ما بدهد

منافع عده‌ای در این است که هواپیماهای توپولوف به کشور بازگردد

به گزارش ۸دی نیوز، مهرداد لاهوتی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارسینه بازگشت هواپیماهای توپولوف زمینگیر به ناوگان هوایی کشور را اشباهی محض خواند و گفت: وزارت راه و شهرسازی نباید مسئولیت چنین خطایی را بپذیرد.

وی افزود: اعضای کمیسیون عمران مجلس زمانی که این هواپیماها در ایران زمین‌گیر شدند جلسات مختلفی برگذار کرده و این موضوع را مورد بررسی قرار دادند. در نتیجه این جلسات مشخص شد که موتور این نوع از هواپیماها با اشکالاتی مواجه است که شرکت سازنده و طراح نیز نتوانسته در این خصوص پاسخ قانع‌کننده به ما بدهد.
به اعتقاد نماینده مردم لنگرود در خانه ملت منافع عده‌ای در این است که تلاش کنند هواپیماهای توپولوف را به ناوگان هوایی کشور بازگردانند.
وی تاکید کرد: اگر وزیر راه و شهرسازی مسئولیت بازگشت این هواپیماها را بپذیرد باید در صورت برزوز هرگونه حادثه‌ای پاسخگو باشد.
لاهوتی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا نظر کمیسیون عمران در خصوص بازگشت توپولوف‌ها منفی است، چرا که مصوب کرده‌ایم دیگر از این نوع هواپیماها استفاده نکنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه