اعتماد و رضایتمندی مردم سرمایه اصلی پلیس/رضایتمندی ۸۳ درصدی جامعه از پلیس ۱۱۰

با بیان اینکه ماهانه به طور میانگین، ۴۶هزار و ۸۵۲ بار با مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته می شود گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده در مجموع ۸۳ درصد اعلام رضایت از عملکرد پلیس ۱۱۰ شده است.

اعتماد و رضایتمندی مردم سرمایه اصلی پلیس/رضایتمندی ۸۳ درصدی جامعه از پلیس ۱۱۰

به گزارش ۸دی نیوز، سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه سرمایه اصلی پلیس، اعتماد و رضایتمندی مردم است در حاشیه نشست خبیر با اصحاب رسانه استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: در ۶ ماه نخست امسال در مجموع ۴۳۲ مورد طرح عملیاتی از طریق این نیرو صورت گرفت که در حوزه کشفیات انواع سرقت‌ها چهار درصد، مواد مخدر سه درصد و ۲۷ درصد دستگیری افراد مرتبط با موادمخدر افزایش داشتیم.

وی با بیان اینکه کشفیات انواع کالای قاچاق در این مدت افزایش صد درصدی را شاهد بوده است، به پلیس ۱۱۰ اشاره و اظهار کرد: در مجموع ۲۸۱ هزار و ۱۱۱ تماس با پلیس ۱۱۰ گرفته شده که ۱۳۴هزار و ۳۶۳ تماس منجر به عملیات پلیسی  گردیده است.

قائد رحمتی با بیان اینکه بیشترین تماس در شهرهای رشت، لاهیجان و انزلی بوده است اذعان کرد: ماهانه مردم به طور میانگین، ۴۶هزار و ۸۵۲ بار با مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته اند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: کمترین تماس پلیس ۱۱۰ در شهرهای املش، شفت و ماسال بوده که طبق نظرسنجی‌های انجام شده در مجموع ۸۳ درصد اعلام رضایت شده است.

وی با اشاره به عملکرد حوزه راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: در تصادفات درون شهری، ۶ درصد و در تصادفات برون شهری هم ۶ درصد کاهش تلفات جاده‌ایی داریم که با تلاش شبانه روزی پلیس حاصل شده است.

رئیس پلیس گیلان افزود: افزایش۱۲۲درصدی اعزام مشمولان در مقاطع مختلف تحصیلی، کاهش ۱۹ درصدی معافیت کفالت، کاهش هفت درصدی شورای پزشکی، افزایش۱۶۸ درصدی دستگیری مشمولان غایب، افزایش ۱۸ درصدی صدور مجوز تحصیلی و افزایش ۳۶ درصدی صدور معافیت تحصیلی همچنین عملکرد پلیس در حوزه وظیفه عمومی است.

وی با اشاره به اقدامات خدماتی و فرهنگی پلیس در خصوص آموزش همگانی مردم تصریح کرد: در این راستا ۸۸۰ مورد آموزش حضوری شهروندان در مساجد، یک هزار و چهار جلسه آموزش همگانی در مدارس،۴۳۰ جلسه آموزشی ویژه کارکنان دولت، توزیع ۲۹۰ هزار بروشور آموزشی با محتوای پیشگیری از جرم، پخش ۲۱۵هزار تراکت آموزشی با موضوعات اجتماعی، انتظامی و ترافیکی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به پلیس اطلاعات و امنیت یادآور شد: در بخش سلاح ۴۸ درصد افزایش عملکرد، مشروبات الکلی ۱۱ درصد، ایجاد مزاحمت ۱۸ درصد و جمع آوری ماهواره ۳۲ درصد افزایش کشفیات را شاهد بودیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه