انتقاد امام جمعه سیاهکل از نصب پرده های متعدد در سطح این شهر+تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه مسئولین نیز از این بابت ناراحت هستند، افزود: نباید این کار به صورت یک فرهنگ در بیاید و باید برای شهر فکری بشود. می بایست جایی در نظر گرفته بشود و اگر هر کس اطلاعیه ای دارد در آن بزند.

انتقاد امام جمعه سیاهکل از نصب پرده های متعدد در سطح این شهر+تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از در سیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل در خطبه های عید سعید قربان، ضمن تبریک به مناسبت این عید و تشکر از حضور خوب مردم سیاهکل و در مراسم دعای عرفه و اجرای خوب روحانی این مراسم، اظهار کرد: فرازی از دعای عرفه سیاسی است و امام حسین (ع) در آن می فرمایند: خداوندا تو من را به دلیل اینکه دوست داشتی در زمانی که پیغمبر خاتم (ص) حضور داشت به دنیا آوردی، نه در زمان جاهلیت.

وی افزود: ما نیز از خداوند شاکریم که حیات ما را در زمان حکومت اسلامی که به رهبری امام خمینی (ره) تشکیل شد و پس از آن مقام معظم رهبری که ادامه دهنده راه ایشان هستند قرار داده است.

امام جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد: البته مشکلاتی نیز در جامعه وجود دارد که توسط خود ما به وجود آمده است و باید آنها را برطرف کنیم. ما باید به یکدیگر انتقاد بکنیم، اما همدیگر را نیز دوست داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با تأکید بر اینکه اسلام هیچ عیبی ندارد و برای رسیدن به سعادت زندگی دنیا و آخرت انسان برنامه ریزی دارد، گفت: دولت های غربی و اروپایی که همجنس بازی انسان را به رسمیت می شناسند، ما را عقب مانده می دانند.

وی با بیان اینکه ائمه معصومین، ایران را وطن خود می دانستند یادآور شد: پیغمبر به سلمان گفت که از نسل تو کسانی هستند که علم را در سریا به پایین می کشانند و استکبار ستیز هستند.

امام جمعه سیاهکل تصریح کرد: لیبرالیسم ها می گویند که انسان می بایست آزاد باشد و از زندان بندگی خارج بشود. آنها به دنبال آزادی از بیرون هستند اما دین می خواهد انسان را از درون آزاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه گفته های اسلام برای زندگی بهتر و رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است، گفت: اگر انسان آزادی زیاد و بی قید و شرط داشته داشته باشد دچار شهوت شده و حتی از انسان سیر شده و رو به حیوانات می آورد.

وی ابراز کرد: متأسفانه هم اکنون شیعیان نیز در خانه و ماشین خود سگ نگه می دارند. آنها می گویند که ما سگ را می شوییم و به همین جهت میکروبهای آن از بین می رود. این درصورتی است که علم نیز ثابت کرده که میکروب هایی در سگ وجود دارد که با شستن نیز پک نمی شود.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان بیان کرد: کشورهای غربی می خواهند به روش سیاست انگلیسی “اختلاف بنداز و حکومت کن” افغانستان را بین چند دولت تقسیم کنند و با این کار اختلاف همچنان بین آنها باقی می ماند.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل در رابطه با حضور نظامی کشورهایی که به رهبری آمریکا دایه دار مبارزه با داعش شده اند، گفت: اینها به بهانه مبارزه با داعشی که خودشان به وجود آورده اند و در تاریخ نیز به ثبت رسیده است، در حال نابودی تأسیسات کشور سوریه هستند.

وی با انتقاد از سیاست دوگانه آمریکا تصریح کرد: آمریکاییها معقد به تروریسم خوب و بد هستند، بدین معنا که اگر داعش با سوریه مبارزه بکند دوست آمریکایی ها است و اگر بر ضد منافع آمریکایی ها کاری انجام بدهد باید نابود بشود.

امام جمعه سیاهکل با انتقاد از به نصب پرده های متعدد در سطح شهر سیاهکل تأکید کرد: این همه پرده برای تبریک در سطح شهر لازم نیست و خرج اضافه است. اگر انجام این کار از پول بیت المال باشد که جایز نیست و اگر اشخاص نیز چنین هزینه ای را بکنند اصراف است.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه مسئولین نیز از این بابت ناراحت هستند، افزود: نباید این کار به صورت یک فرهنگ در بیاید و باید برای شهر فکری بشود. می بایست جایی در نظر گرفته بشود و اگر هر کس اطلاعیه ای دارد در آن بزند.

وی در رابطه با منتشر کردن عکس خانم ها در اعلامیه ترحیم گفت: این کار جایز نیست. نباید تصاویر خانم ها بر روی اعلامیه ترحیم زده بشود. حتی برخی تصاویر آنها را با آرایش غلیظ منتشر می کنند.

امام جمعه سیاهکل ادامه داد: بر روی سنگ قبر نیز تصاویر دختران جوان که فوت کرده اند را حکاکی می کنند، این برخلاف اسلام است زیرا اسلام می گوید که زن می بایست در پوشش باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه