رئیس شورای شهر رشت: با وارد عمل شدن قرارگاه خاتم الانبیاء به اجرای پروژه‌های بزرگ رشت امیدوارم شدم

رییس شورای شهر رشت با اشاره به ۵ پروژه مهم شهر رشت شامل روگذر نیروی دریایی، روگذر میدان حضرت ولیعصر(عج)، زیرگذر شهرداری، روگذر میدان مصلی و پروژه بزرگ رودخانه های این شهر با اعتبارات ملی، گفت: با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) امیدوار شدم که پروژه‌های بزرگتری در رشت انجام گیرد.

رئیس شورای شهر رشت: با وارد عمل شدن قرارگاه خاتم الانبیاء به اجرای پروژه‌های بزرگ رشت امیدوارم شدم

به گزارش ۸دی، “سعید محمد” فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) پیش از ظهر امروز به منظور امضای چهار تفاهمنامه پروژه های عمرانی و کلنگ زنی و آغاز عملیات یک پروژه بزرگ با اعضای شورای اسلامی و شهرداری رشت دیدار کرد.

اسماعیل حاجی پور، رئیس شورای اسلامی شهر رشت ضمن خیر مقدم به میهمانان با بیان اینکه پروژه امروز فقط مختص به شورا و شهرداری نیست و همت همه سازمان ها را می طلبد اظهار کرد: در این مسیر از محمد باقر نوبخت دعوت به همکاری می‌کنم زیرا این رودخانه‌ها رشت چشم انتظار فرزندانشان هستند.

وی با بیان اینکه شهر رشت دارای اولین ‌های بسیاری است گفت: با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) امیدوار شدم که پروژه‌های بزرگتری در رشت انجام گیرد.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به ۵ پروژه مهم شهر رشت شامل روگذر نیروی دریایی، روگذر میدان حضرت ولیعصر(عج)، زیرگذر شهرداری، روگذر میدان مصلی و پروژه بزرگ رودخانه های این شهر با اعتبارات ملی ادامه داد: امروز روز بسیار مهمی است و اگر امروز از دنیا بروم آرامش دارم اما کارها هنوز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه رشت مظلوم واقع شده و مردم از شما انتظار دارند، بیان کرد: ما هزینه ها را پرداخت می‌کنیم، بخاطر پول کار ما را تعطیل نکنید، بگذارید عمر مردم اضافه شود.

در ادامه ناصر حاجی محمدی، شهردار رشت با بیان اینکه نام قرار گاه خاتم الانبیا برای همه آشنا است اظهار کرد: این قرارگاه با تمام توان برای پروژه های بزرگ شهر رشت اعلام آمادگی کرده است.

شهردار رشت افزود: امروز قول می‌دهم که با تمام توان شهرداری در خدمت این پروژه ها است, مشاورین طرح ها انتخاب شده و برخی مصوبات تصویب شده و وارد فاز دوم شدند.

حاج محمدی در ادامه تصریح کرد: سپاه گیلان نیز در این راستا اعلام آمادگی کرده تا شهر رشت عقب ماندگی عمرانی خود را جبران کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه