اعزام ۳۰هزار دانش آموز گیلانی به مناطق عملیاتی کشور

تا پایان امسال بیش از ۳۰ هزار دانش آموز گیلانی از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس دیدن می کنند.

اعزام ۳۰هزار دانش آموز گیلانی به مناطق عملیاتی کشور

به گزارش ۸دی نیوز، فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام این خبر گفت: انتقال فرهنگ ایثار و پایداری دوران دفاع مقدس به نسل جوان مهمترین هدف اردوی دانش آموزی راهیان نور است.

 سردار هامون محمدی با اشاره به اینکه این تعداد دانش آموزتا پایان امسال همراه کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب وغرب کشور دیدن می کنند ، افزود: حضورنسل جوان و آینده ساز در یادمان شهدا و بازدید از سنگرهای مدافعان اسلام و قران نقش مهمی در انتقال پیام شهیدان دارد.

 وی خاطرنشان کرد : آشنایی دانش آموزان با تاریخ سراسر حماسه ۸ سال دفاع مقدس ، ترفند های دشمن را که می کوشد با استفاده از فضای مجازی و ماهواره ها مبانی اصلی اسلام وانقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهد خنثی می کند./ باشگاه خبرنگاران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یه معلم بسیجی
بنده چندین سال است که خادمی دانش آموزان ودانشجویان را درمناطق عملیاتی جنوب وغرب را میکنم ولی متاسفانه راهیان نوردانش آموزان از کیفیت بسیار بسیار پایینی برخورداراست !!! که این مسئله باعث شده است که در زمان دانشجوشدن آن ها بابهانه اینکه من قبلا در دوران دانش آموزای خود به این مناطق رفته وهیچ باره خاصی برایم نداشته، نمیروند! که این باعث نگرانی ما معلمان شده است مخصوصا مناطق عملیاتی غرب که پارسال اولین سال بردن داش آموزان بود،که متاسفانه با اعمال ضعیف کادر اجرایی و زیر ساخت ضعیف منطقه و زمان کم موجب مشکلات زیادی در این امر فرهنگی شد.(لازم به ذکر است که یکسری از مدیران مدارس بابت تعداد روز کمتر غرب نسبت به جنوب علاقه مندی بیشتری به غرب نشان می دهند !!! ) خواهشمندم دوستان8دی خود درکاروان های راهیان نور دانش آموزان مخصوصا غرب حضور پیدا کنن تا با تهیه کردن گزارش این مشکلات را به گوش مسئولان برسانند!!!
در حاشیه