ظریف جمله “اگر با ما تفاهم نکنید مردم در انتخابات آتی به غرب‌ستیزان رای می‌دهند” را تکذیب کند

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: ظریف در شورای روابط خارجی آمریکا سخنانی گفته که مضمون آن این است که اگر در بحث هسته‌ای شما با ما تفاهم نکنید در انتخابات آتی مردم ما را حذف می‌کنند و به غرب‌ستیزان رای می‌دهند، این سخنان اهانت است.

ظریف جمله “اگر با ما تفاهم نکنید مردم در انتخابات آتی به غرب‌ستیزان رای می‌دهند” را تکذیب کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان در اخطار قانون اساسی خاطرنشان کرد: اخیرا در برخی رسانه‌ها مطالبی مطرح شد که کام همه ما را تلخ کرد و جملاتی به آقای ظریف منتصب شد که امیدواریم آن را تکذیب کند.

وی ادامه داد: وزیر خارجه در شورای روابط خارجی آمریکا سخنانی گفته که مضمون آن این است که اگر در بحث هسته‌ای شما با ما تفاهم نکنید در انتخابات آتی مردم ما را حذف می‌کنند و به غرب‌ستیزان رای می‌دهند که این سخنان اهانت به مردم ما است.

این نماینده مجلس در همین اساس تصریح کرد: خط قرمز مردم، منافع ملی و خواست آنها خواست و اراده امام (ره) و مقام معظم رهبری است. همچنین مردم ما رعایت این نکات را می‌کنند لذا از آقای ظریف می‌خواهیم که این بحث را تکذیب کنند. زیبنده ظریف نیست که از تحریم آن هم در مقابل کسانی که از تحریم به عنوان سلاح کشتار جمعی استفاده می‌کنند، کسب رای کرده و سوء استفاده جناحی کند.

بیرانوند برهمین اساس تاکید کرد: اصول ۱۵۲ و ۱۵۴ قانون اساسی به صراحت تکلیف این ملت در برابر قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبرین را مشخص کرده‌اند بنابراین از ظریف می‌خواهیم که یک دیپلمات انقلابی باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه