آتش نشانان شهر باران تجلیل شدند

طی مراسمی به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی از آتش نشانان شهر باران تجلیل شد.

آتش نشانان شهر باران تجلیل شدند

به گزارش ۸دی نیوز، علی مقصودی در جشن آتش نشانان شهر باران با اشاره به افزایش حریق در شهر رشت طی ششم ماهه سال جاری گفت: آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت به دلیل افزایش حریق در سال جاری سختی های زیادی را متحمل شدند و با حداقل امکانات و وجود مشکلات برای اطفای حریق و خدمت به همشهریان از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود: افزایش حریق ها اگرچه یک تهدید بود اما فرصتی را برای شناسایی نقاط ضعف سازمان و بررسی آن فراهم آورد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت در این مراسم از خانواده های آتش نشانان بویژه همسران و فرزندان آنها به دلیل تحمل شرایط سخت کاری تشکر کرد و گفت: همسران آتش نشانان نهایت همکاری و مساعدت را نسبت به آتش نشانان دارند و این موجب می شود تا آتش نشانان در هنگام کار کمترین دغدغه را نسبت به خانواده داشته باشند.

در این مراسم شهردار رشت و رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز ضمن تبریک هفتم مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی از تلاش های آتش نشانان شهر باران تشکر کردند.

در پایان مراسم از ۱۳ نفر از آتش نشانان برتر، یک نفر آتش نشان نمونه، دو نفر کارمند نمونه، پنج نفر از آتش نشانان ورزشکار مقام آور در سطح کشور، دو نفر از همسران شهدای آتش نشان، ۱۱ نفر از آتش نشانان بازنشسته یکسال اخیر و دو نفر از آتش نشانان فداکار و همسران آنها با اهدای لوح های تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 اجرای موسیقی زنده سنتی و نمایش توسط هنرمندان استان از دیگر برنامه های جشن آتش نشانان شهر باران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفتم مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی جشن آتش نشانان شهر باران با حضور ” عباس صابر ” رئیس شورای اسلامی شهر رشت، ” محمد ابراهیم خلیلی ” شهردار رشت، ” علی مقصودی ” مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت و جمعی از اعضای شورای شهر و آتش نشانان این شهر در تالار گلستان برگزار شد./ مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه