سخنان رئیس جمهور در نیویورک آغاز فرایند دفاع از حقوق ملت در عرصه بین‌الملل است

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه دکتر روحانی برای ایفای حقوق ملت بزرگ ایران در مجامع بین الملی تمام تلاش خود را به کار بسته اند اظهار کرد: حقو ق به حق ،ملت ایران در یک فرآیند برنامه ریزی شده احیا خواهد شد.

سخنان رئیس جمهور در نیویورک آغاز فرایند دفاع از حقوق ملت در عرصه بین‌الملل است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، محمدباقر نوبخت در حاشیه مراسم افتتاح فاز نخست  حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) در جمع خبرنگاران به تحلیل بازتاب صحبتهای رئیس جمهوری ایران در مجامع بین الملی در سفر به نیویورک پرداخت و اظهار کرد:آنچه که تا امروز در امریکا ،اروپا و منطقه منعکس شد ه است نشان از موفقیت آمیز بودن این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید به دنبال دفاع تمام عیار از حقوق کشور و ملت است.

سخنگوی دولت  با تاکید بر اینکه دکتر روحانی برای ایفای حقوق ملت بزرگ ایران در مجامع بین الملی تمام تلاش خود را به کار بسته اند اظهار کرد: حقو ق به حق ،ملت ایران در یک فرآیند برنامه ریزی شده احیا خواهد شد.

نوبخت با این توضیح که آنچه که در این سفر انجام شد گام نخست است به مذاکرات وزیر امور خارجه در مجموعه ۱+۵ اشاره کرد و با اشاره به اقدامات بعدی که توسط ریس جمهور اسلامی ایران صورت خواهد گرفت افزود:امیدواریم پایان این مذاکرات موفقیت بزرگ ملی باشد.

وی ترویج فرهنگ دینی و اسلامی را از اولویت‌های دولت یازدهم  عنوان کرد و با تاکید بر اینکه حوزه علمیه بزرگ امیرالمومنین (ع) از ابنیه های تاریخی جهان اسلام خواهد شد گفت:ایندگان نسبت به کسانی که این مکان را بنا کردند و از این مکان مردان بزرگی را برای ترویج اسلام به دنیا اعزام کردند احساس دین خواهند کرد.

سخنگوی  در پایان از کلیه گیلانیان و تمام ولایتمدارن ایران اسلامی تقاضا کرد برای تکمیل این بنای ارزشمند یاری رسان باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه