صداوسیما: یک قران بیشتر نمی‌دهیم/ کفاشیان هرچه به زبانش می‌آید می‌گوید

مشکلی در پخش بازی‌ها پیش نخواهد آمد، پخش بازی‌ها دست ماست، دست آقای کفاشیان نیست که جلوی آن را بگیرد.

صداوسیما: یک قران بیشتر نمی‌دهیم/ کفاشیان هرچه به زبانش می‌آید می‌گوید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایسنا، مشکلی در پخش بازی‌ها پیش نخواهد آمد، پخش بازی‌ها دست ماست، دست آقای کفاشیان نیست که جلوی آن را بگیرد.

معاون امور مالی و اداری سازمان صداوسیما درخصوص اظهارات اخیر رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر جلوگیری از پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال از تلویزیون، گفت: آقای کفاشیان معرفت و شرف و انسانیت را زیر سوال برد؛ من هم می‌گویم صداوسیما وظیفه‌اش را انجام داده است.

وی در عین حال تأکید کرد: مشکلی در پخش بازی‌های لیگ پیش نخواهد آمد.

کفاشیان شرافت را زیر سوال برد

حسن تقدس نژاد – معاون مالی و اداری سازمان صداوسیما – درخصوص اظهارات اخیر رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر جلوگیری از پخش مسابقه‌های لیگ برتر اظهار کرد: ایشان هر چه به زبانش می‌آید می‌گوید، به نظر من او به جهت نداشتن مدیریت نمی‌تواند فدراسیون فوتبال را اداره کند. او معرفت و شرف و انسانیت را زیر سوال برد.

یک قران بیشتر نمی دهیم

معاون مالی و اداری سازمان صداوسیما در عین حال درخصوص مبلغ خرید حق پخش مسابقات فوتبال گفت: سال گذشته ۱۷ و نیم میلیارد دادیم، امسال هم ۲۲ میلیارد می‌دهیم و در همین حد، بیشتر نمی‌دهیم.

پخش بازی دست ماست

تقدس‌نژاد همچنین درخصوص اظهارات اخیر کفاشیان مبنی بر فراهم آوردن اقدامات برای جلوگیری از پخش بازی‌های لیگ، گفت: مشکلی در پخش بازی‌ها پیش نخواهد آمد، پخش بازی‌ها دست ماست، دست آقای کفاشیان نیست که جلوی آن را بگیرد.

دست کفاشیان نیست که بازی هاپخش شود

حسن تقدس‌نژاد، در پایان با بیان اینکه پخش بازی‌های لیگ برتر از اولویت‌های تلویزیون و کشور است، گفت: مگر دست من و آقای کفاشیان است که این مسابقات را پخش کنیم یا نکنیم. پخش بازی‌های فوتبال کار ارزشمند و اولویت‌دار کشور است که حتما باید نسبت به آن اقدام کرد.

کفاشیان می تواند حق فوتبال را بگیرد؟

آخرین جلسه میان رییس فدراسیون فوتبال و نماینده سازمان صدا و سیما با موضوع حق پخش تلویزیونی پنجم مهر ماه – در حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و وزیر کشور برگزار شد که به گفته کفاشیان – رییس فدراسیون فوتبال – بی‌نتیجه‌ ماند.رییس فدراسیون فوتبال پس از این جلسه گفته بود: نماینده‌ی صداوسیما اختیار افزایش حق پخش را نداشت و از نظر من جلسه دیگری در کار نیست و از امروز مقدمات لازم برای جلوگیری از پخش مسابقه‌های لیگ برتر را فراهم می‌کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه