مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی آزاد رشت معرفی شد+ تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با حضور جمعی از مسئولین و دانشجویان بسیجی در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی آزاد رشت معرفی شد+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ عباس بایرامی در مراسم تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت، با بیان اینکه انقلابی می‌تواند نیرو تربیت کند که زنده باشد، اظهار کرد: با نفس مسیحایی امام (ره) و امام خامنه‌ای، جوانان ولایی هنوز در محیط دانشگاهی حضور چشمگیری دارند.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هدف بسیج دانشجویی تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج دانشجویی مسئولیت مهمی بر عهده دارد.

45

نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه استکبار جهانی در دنیای کنونی به شدت به دنبال حفظ موقعیت خود است، اظهار کرد: ملت‌های مسلمان و آزاده به رهبری جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام سید میرشمس اکبر حسینی مفهوم علم در دنیای کنونی را مفهومی کلیدی و بنیادی عنوان کرد و گفت: کنترل نکردن نفس، سبب می‌شود تا علم بدون خدا چشمان انسان را کور کند.

وی با بیان اینکه اگر علم در خدمت دین قرار بگیرد سبب بروز تاثیرات عمیق و دراز مدت و دائمی می‌شود، تاکید کرد: باید خودمان را قوی کنیم، زیرا تبلیغ اسلام در دنیا نیاز به هزینه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به اینکه در دوران رژیم پهلوی، آمریکایی‌ها از ایرانی‌ها حق توحش می‌گرفتند، گفت: امروز همه دنیا ایران را به عنوان پرچمدار مقابله با استکبار می‌دانند.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول سالهای انقلاب اسلامی سیلی‌های بسیاری خورده‌اند، تصریح کرد: دشمنان اعتراف می‌کنند که نقش ایران در تحولات منطقه بسیار مهم است.

42

نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه هدایت مدبرانه امام خامنه‌ای در پیشرفت‌های علمی کشور بسیار موثر و کارساز بوده است، افزود: ایشان در بسیاری از حوزه‌های علمی اطلاعات خوبی دارند و حتی صاحب نظر هستند.

وی جوانان را تشنه حقیقت دانست و خاطرنشان کرد: باید جوانان را با حقیقت دین آشنا کرد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات مجتبی نژادمبشر به عنوان مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت تقدیر و حسین محبتی به عنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت معرفی شد.

کامیار مهدی‌پور نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی به نظر و ایده امام خمینی (ره) تاسیس شد، اظهار کرد: وظیفه بسیج دانشجویی تربیت مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در تمام شرایط پشتیبانی از انقلاب اسلامی را وظیفه خود می‌داند، گفت: بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف موفق عمل کرده است.

41

مسئول بسیج دانشجویی گیلان مدیرانی اسلامی را نیاز ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست و تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی نیروهای بسیار خوب و انقلابی برای مدیریت کشور تربیت شده است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی تشکلی مردمی است، گفت: بسیج دانشجویی در عمل ثابت کرده که موفق‌ترین تشکل دانشجویی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز در این مراسم اظهار کرد: همه مسئولان و مردم در ایران اسلامی باید برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

علیرضا امیرتیموری، با تاکید بر اینکه آرامش امروز جامعه و دانشگاه‌ها مدیون خون پاک شهدا است، تصریح کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان در دوران کنونی بسیار مهم است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با بیان اینکه پس از دفاع مقدس دشمنان با هر روشی به دنبال ضربه به نظام اسلامی بوده‌اند، گفت: بسیج دانشجویی در دوران کنونی مسئولیت مهمی دارد.

44

مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه هدف بسیج دانشجویی رسیدن به اهداف مورد نظر امام خامنه‌ای است، اظهار کرد: دانشگاه بدون بسیج دانشجویی مساوی با دانشگاه منهای خط امام (ره) است.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات مجتبی نژادمبشر به عنوان مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت تقدیر و حسین محبتی به عنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت معرفی شد.

 

43

46

47

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بهرام
سلام ممنون از خبرتون منتظر این خبر از یک سایت خوب بودم میشه یه گزارش تصویری هم ازش بگذارید !؟ ممنون میشم
تیمور لنگ
چرا گزارش تصویری نگذاشتید ؟
در حاشیه