برخی مسئولان از هم اکنون به فکر انتخابات آینده هستند

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی مسئولان از اکنون به فکر انتخابات هستند، گفت: مسئولان در برابر سخنان توهین‌امیز نخست‌وزیر انگلیس نباید سکوت کنند.

برخی مسئولان از هم اکنون به فکر انتخابات آینده هستند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام محمد محسن‌زاده در مراسم یادواره شهدای شهرک سید احمد خمینی (ره) با بیان اینکه بدون جهاد در راه خدا دین از بین خواهد رفت، اظهار کرد: در طول تاریخ بسیاری به دنبال محو آموزه‌های دینی بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حتی برخی افراد پس از انقاب اسلامی و در دوران اصلاحات به دنبال ترویج افکار غربی در کشور بودند، گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی در عصر جدید اسلام را به عنوان مکتبی که قابلیت ایجاد و انجام حکومت دارد، معرفی کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان، با اشاره به اینکه اکنون برخی خانواده‌ها در کشور وجود دارند که حتی تا ۱۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، گفت: وظیفه همه ما در برابر خانواده معظم شهدا بسیار سنگین است.

محسن‌زاده با بیان اینکه جنگ به تنهایی مفهومی مقدس نیست، تصریح کرد: جنگ برای حفظ ارزش‌های الهی مفهومی مقدس دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان، این استان را بیمه شده شهدا دانست و گفت: در هیچ استانی محافل و مجالس یاد شهدا به اندازه گیلان گسترده نیست.

وی نقش علما و روحانیون در دفاع مقدس را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام به معنای واقعی روحیه انقلابی داشتند.

محسن‌ زاده پیشرفت‌های سالهای اخیر ایران در عرصه‌های مختلف را ناشی از تفکر جهادی و بسیجی‌وار برخی مدیران و مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: با روحیه جهادی در مردم و مسئولان حداقل می‌توانیم جزء ۱۰ قدرت نخست دنیا باشیم.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان کشور روحیه جهادی و بسیجی ندارند، گفت: در هر جایی که روحیه جهادی و بسیجی در آن نباشد، ملت و کشور آسیب می‌بیند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه برخی مسئولان از اکنون به فکر انتخابات هستند، تصریح کرد: مسئولان در برابر سخنان توهین‌امیز نخست‌وزیر انگلیس نباید سکوت کنند.

وی با تاکید بر اینکه رابطه با انگلیس حداقل تا زمان معذرت‌خواهی مسئولان این کشور منتفی شود، یادآور شد: فراموش کردن جنایات انگلیسی‌ها اشتباه بسیار بزرگی است.

محسن‌ زاده مشکلات بین ایران با آمریکا و انگلیس را عمیق و بنیانی دانست و گفت: دیپلمات‌های ما باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه