جلسه بعدی شورا تکلیف شهردار رشت را مشخص می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: جلسه آینده شورای شهر رشت تکلیف شهردار این شهر را مشخص می‌کند.

جلسه بعدی شورا تکلیف شهردار رشت را مشخص می‌کند

به گزارش ۸دی نیوز، مجید رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری جلسه طرح سئوال از شهردار این شهر و سرانجام وضعیت شهردار اظهار کرد: طبق ماده ۷۳ قانون شوراها باید برای رسیدن به مرحله استیضاح ابتدا از شهردار با طرح سئوال، پاسخ بخواهند.

وی ادامه داد: در صورتی که شهردار استنکاف کند و یا شورا قانع نشود جلسه بعدی با موضوع استیضاح وی تشکیل می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در جلسه روز سه‌شنبه جاری این شهر ۱۱ رای بر قانع نشدن از پاسخ شهردار دادند افزود: جلسه بعدی شورا که به صورت عادی یا فوق‌العاده تشکیل می‌شود تکلیف شهردار رشت را مشخص می‌کند.

رجبی با بیان اینکه نمی‌توان از اکنون درباره استیضاح شدن و یا نشدن شهردار رشت همه چیز را به قاطعیت گفت، خاطرنشان کرد: شهردار در جلسه بعدی فرصت دارد از خود دفاع کند و اگر نتوانست دفاع انجام دهد همه چیز تمام می‌شود و استیضاح صورت می‌گیرد.

طرح استیضاح محمدابراهیم خلیلی شهردار رشت او را به صحن علنی شورای این شهر برای پاسخگویی به پنج سئوال مطرح شده توسط اعضا کشاند.

پاسخ خلیلی به پنج سئوال اعضای شورای شهر رشت نتوانست ۱۱ نفر از ۱۵ عضو این شورا را قانع کند و به همین دلیل فرصت دوباره‌ای به او داده شد تا در جلسه آینده بتواند پاسخ قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

اجرای طرح نهضت آسفالت،تشکیل تیم ممیزی، اجرای طرح جامع تبلیغات محیطی، اجرا نشدن طرح بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی شهر رشت و عدم جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در پروژه‌های عظیم شهر رشت، پنج سئوالی بود که از شهردار پرسیده شد و پاسخ‌های او برای ۱۱ نفر قانع‌کننده نبود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه