دردسری که تیم انتخاباتی احمدی نژاد در گیلان ایجاد کرد!/ حمله یک نماینده به نهادهای زیر نظر رهبر انقلاب!

زنگ میزنن و میگن اسامی کسانی را که در بسته شنیده های قبل آوردید (که اینها در جلسه ی ولنجک تهران شرکت داشتند) رو تکذیب کن!!! (تکذیب که عمراً… ولی بارها به مخاطبین عزیز و بزرگوار عرض کردیم که شنیده های ما باورکردنی نیست!!

دردسری که تیم انتخاباتی احمدی نژاد در گیلان ایجاد کرد!/ حمله یک نماینده به نهادهای زیر نظر رهبر انقلاب!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از احرار گیل، در بسته شنیده های هفته قبل ، احرارگیل از ناپدید شدن یکی از معممین در شهرستان لنگرود خبر داده بود که آن شنیده ی ما به خبری تلخ تبدیل شد و این هفته نیز دوربین شنیده های ما در شهرستان های لنگرود، رودسر، لاهیجان و املش نصب شد تا جستجوگر حاشیه ها و شایعه های این رویداد تلخ باشد.

ضمن اینکه از حضور کمرنگ مدیران ارشد استان در برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز روایت هایی داریم که بد ندیدیم با شما در میان بذاریم. ابتدا یه خاطره ی دفاع مقدسی از یه مادر شهید رو بشنوید که خیلی به دل مشینه …

 

110

از حبیبه علی‌نیا، مادر «شهید محمداسماعیل اجاقی»

… دکترش گواهی برایش نوشت که یکی، دو ماه مرخصی بگیرد، دکتر که رفت، گواهی را پاره کرد و گفت: «من که سرباز نیستم، گواهی به چه دردم می‌خورد؟» چند روزی ماند و بعد او را بردیم به خانه، ۱۰ روز توی خانه ماند و گفت: «می‌خواهم بروم.» همه‎ی دوستانم شهید شدند، سید جعفر، صاحب، عباس، همسنگرهام همه رفتند، بی‌سر، با لب تشنه، پاره پاره.

نمی‌توانستم بایستم آنجا و به گریه‎هایش نگاه کنم، روسری را گرفتم روی صورتم، رفتم توی حیاط تا در خلوت گریه کنم، جارو کشیدن را بهانه کردم، دست خودم نبود، بی‎طاقت شده بودم، سر که بلند کردم، دیدم روی راه پله نشسته.

گفت: «لباسم را آماده کن.» گوشه‌ روسری را گرفتم روی صورتم، این آخرین باری بود که او را دیدم، یک خمپاره خورد به سنگرش و او را از ما گرفت.

22

ماجرای تلخ یک قتل در لنگرود

فرد معمم و ناپدید شده ی قصه تلخ شنیده های هفته ی قبل ما «مرحوم فخری» بود که جنازه اش در منطقه ی «تابستان نشین» املش پیدا شد.

شنیده ها:

قاتلین و شرکای قتل حداقل سه نفر بودندکه همگی رودسری ولی ساکن قزوین هستند.

می گویند انگیزه قتل مالی بوده است ولی در شهر چیزهای دیگری را نیز به این موضوع نسبت می دهند.

می گویند نعلین مقتول در حاشیه شهر لنگرود پیدا شده است.

می گویند خودروی مقتول فردای آنروز در یکی از روستاهای رودسر پیدا شده است.

می گویند روز یکشنبه همین هفته بود که(به اعتراف یکی ازقاتلین) لباس مقتول در پارک ملت رودسر پیدا شده است.

می گویند به ترکیبات جسم مقتول دست نخورده است.

شایعه ها:

در شهر در مورد سوابق و عملکرد مقتول حاشیه هایی مطرح می کنند بویژه از تعدد زوجین و …

در شهر از دارایی های فراوان مقتول با توجه به سن کم اش زیادسخن می گویند. از جوانب و رابطه ی خاص با برخی نمایندگان وبزرگان سخن ها می رانند.

ارتباط مقتول با برخی ها را مسئله ساز خیلی چیزها می دانند و…

به هرحال این قتل سرقت بوده و دارای حاشیه های خبری بسیار، لازم است مسئولین امر فکری به حال شایعه ها بکنند.

ما فقط چند تا شو عنوان کردیم تا شاید کمکی باشه برای مسئولینی که در کشف این رویداد مهم تلاش جانانه و شبانه روزی داشته و البته خواهند داشت. به همه خسته نباشید میگیم …

download-15

دردسری که تیم انتخاباتی احمدی نژاد در گیلان برای برخی ها ایجاد کرد!

زنگ میزنن و میگن آقا؛ اسامی کسانی را که در بسته شنیده های قبل آوردید (که اینها در جلسه ی ولنجک تهران شرکت داشتند) رو تکذیب کن!!! (تکذیب که عمراً… ولی بارها به مخاطبین عزیز و بزرگوار عرض کردیم که شنیده های ما باورکردنی نیست!! متوجه ای؟!) چیزی هایی را می شنویم که باورکردنش سخته.

امیگم اون خبر عجب زلزله ای بوده ها؟ زنگ میزنن مدعی هستن که برخی ها میخوان بچه های ما رو مصادره کنن و یا بسوزانن !! میگن اینهایی که شما اسامی شان رو آوردید واقعیت نداره!! الخ

اوه! عجب متولی هایی پیداکردن اینا!! آنهایی که درجلسه حضورداشتن چیزی نمیگنا، اینا چه با حرارت دارن انکارمیکنن اسم ها رو!!

چی رو داری انکارمی کنی حاجی؟!

… به هرحال ماکه اسامی شان را دربسته ی شنیده ها شمردیم تاکنون ۷ فرماندار سابق استان گیلان؛ ۲استاندار سابق، یک وزیر یک مدیر ارشد وزارت کشوری و ۵ مدیر کل گیلانی و…  عضویت در این تیم را به رهبری آقای دکتر ا.ع .با افتخار پذیرفتند.

ازاعضای سایر وزارتخانه ها و دوایر دولتی  این تیم خبرهایی به دست ما زسیده که فعلاً اسامی شان محفوظ است)

(البته میگن آقای .ر.ق. چ. درآن نشست ازقبول مسئولیت شانه خالی کرده و گفته که من در بین اصولگرایان استان جایگاه مناسبی ندارم . فردی را انتخاب کنید که میانه خوبی با اینها داشته باشه) چندین نفر هم به این دعوت پاسخ منفی دادن که ۲تا شون از فرمانداران دولت دهم بودن… میگم چه شود؟! فعلاً

42

تبریک آقای شهردار با هزینه های بیت المال!

شنیدیم در پی انتصاب یکی از فرمانداران مسئله دار استان در یکی از شهرستانهای شرقی، شهردار شرقی ترین شهر گیلان با هزینه بیت المال بنرهای تبریک در میدان اصلی شهر نصب کرده که نگو!!

البته ازاین نوع خدمات شایسته آقای شهردار دراین شهرستان نمونه های دیگری هم دیده شده ؛نظیر نصب بنرتبریک به یکی از بخشداران این شهرستان و یا تبریک به یک عنصر…

بابا شما که درآمدهای غبار آلودت فراوانه و داد مردم متدین شهر و جوانان مومن و مسلمان را چند لایه در آورده، خب هزینه ش رو از جیب مبارک می پرداختید! زیر بنرها نوشتید… که چی آخه؟!

5

از یک خودرو یک هلی کوپر کشف شده؟! واقعاً ؟!

شنیدیم در یکی از شهرستانهای ییلاقی گیلان یه خودرو کشف کردن که وسایل و لوازم گنج یاب به وفور روش سوار بوده از جمله هلی کوپتر نشان یاب زمین و کنترل از راه دور و… باورت میشه؟!/ درآینده ازش بیشتر خواهیم گفت.

download16

حمله یک نماینده اصولگرا به نهادهای زیر نظر رهبر انقلاب!

دیروز سرداران و رسانه های سپاه؛ امروز توصیه «رعایت عدالت»به قوه قضائیه در ماجرای پرونده پسر آقای هاشمی رفسنجانی و حمله به سازمان صدا و سیما و سازمان اوقاف!

پس از حمله های پی در پی به سرداران و فرماندهان عالی سپاه در استان بویژه در ایام انتخابات مجلس نهم و نیز شکایت پی در پی از رسانه هایی که به نحوی با یک نهاد انقلابی و بسیجی در ارتباط هستند اخیراً این نماینده اصولگرا فِلش حملات گسترده ی خود را به سمت سایر ارکان و «نهادهای زیر نظر رهبری معظم انقلاب» به حرکت درآورده است.

به دولت های «نهم و دهم که مورد تایید مقام معظم رهبری» بودند بارها و بارها «بدون هیچ ملاحظه ای که دولت های این نظامند» حمله ور می شوند و بر علیه آنها (باستناد گزارش یکی از دولتمردان حاشیه ساز امروزی) در کمیسیون اصل نود شکایت می کند و…

البته نماینده از هرگونه اظهار نظر آزاد است و حق دارد دیدگاه خود را بعنوان نماینده ملت در اختیار مردم و مسئولان قرار دهد ولی …

خب خوش انصاف! به جای اینهمه هجمه به برخی نهادهای ارزشی زیر نظر «نهاد رهیری» قدری هم علیه وزارتخانه های فرهنگی از جمله وزارت ارشاد و وزارت علوم و یا وزارت کشور صحبت می کردید تومجلس سوالی ،نطقی ، فریادی . از انتصاب غیرقانونی برخی حامیان فتنه در بدنه مدیریت ارشد استان و استانداری می گفتی. از انتصاب فرماندارانی که دیروز برابر ارکان نظام ایستادن و برای شورای نگهبان نامه امضاء کردند که ما انتخابات برگزار نمی کنیم!! ولی امروز در دولت کریمه «تدبیر و امید» مدال می گیرند و به معاونت های استانداری و فرمانداری می رسند می گفتی. از انتصاب مدیران غیر بومی در گیلان بگوئید که یه زمانی خود را علمدار مبارزه با این گروه قلمداد می کردی. از اشتغال ؛ بدحجابی ،از تاخت و تاز به فرهنگ و بد بختی جوانان این ملت می گفتی که زمانی خود را حنجره ی ملت می خواندی و …

حنجره ی ملت ، خاموشی و اینگونه فراموشی ها؟!! اشتغال، گرانی، باند بازیهای سیاسی و… اینها واقعیت های موجود و نیز درد امروز حزب اللهی ها و اصولگرایان و مردم وفادار به شهداست .مردم متدین ما از نمایندگان اصولگرای خوداینگونه انتظار دارن ،نه …

download-21

حضور کمرنگ مدیران ارشد استانی در برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال!

به این نمونه شنیده های برجسته توجه کنید:

*در یادواره ۲۲ شهید منطقه ی احمدآباد و… رودسرکه یکی از وزرای فرهنگی دولت سابق (دولت این نظام) سخنرانش بود هیچ مدیر و مسئول ارشد شهرستان بجز امام جمعه  حضور نداشت!!

*در همایش تجلیل از اولین های استان گیلان در جنگ که در سالن شهدای پل عراق رشت برگزارشد نه استاندار، نه معاون سیاسی نه فرماندار رشت و نه مدیر ارشدی از استان و… هیچکدام حضور نداشتند که شنیدیم یکی از رزمندگان همان سالها در سخنرانی اش برانگیخته شد و با ناراحتی خطاب به مادران شهدای حاضر در جلسه از این بابت(عدم حضورمدیران ارشد استان ) عذر خواهی کرد و کلی هم گرد و خاک بلند کرد… که چه شده است؟! چرا هیچ مدیر ارشد استان در این همایش نیست؟!

*در همایش تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس در انزلی هم آقای استاندار حضور نداشت و نماینده ی خود را فرستاد.

*در مراسم تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس درمجتمع خاتم الانبیا(ص) رشت که چند قدم تا استانداری هم فاصله بیش ندارد  ؛ همچنین و…

اصلاً بحث را عوض می کنیم؛ کسانی که از حضور مدیران ارشد استان در برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس (به غیر از رژه و یکی دوتا حضور نصفه و نیمه) اطلاعی دارند برای ما اطلاع رسانی کنن.

ملاحظات:

یعنی روابط عمومی ها اطلاع رسانی نکردن؟

یعنی دعوتنامه ها بدست شان نرسیده و خبرنداشتن؟!

یعنی کسی اینها رو تحویل نگرفته و اینها عصبانی اند؟

یعنی توقع داشتن اینا رو سخنران همایش هابذارن و نذاشتن؟!

یعنی چیزی نبوده و ماداریم شلوغش می کنیم؟! آره؟!

آخه یکی به ما بگه چی شده؟!

خب؛ اینا که خودشون همه جنگیین!!!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
انتظار
چرا تیتری زدی که احمدی نژاد رو دوباره میاری سر زبونها! نمیبینی فعلا با این شخص دارن ریشه اصولگرایی و عدالت و خیلی چیزای دیگه رو می زنن؟
هادی
تیترتون هم مضحکه و نوشته هاتون هم همینطور.آخه نویسنده بی انصاف،چرا انتقاد از سازمان اوقاف رو به کل نهادهای زیر نظر رهبری تعمیم میدی.چرا از رهبری خرج میکنی؟ اگه چیزی از خودت داری خرج کن مثلا اصولگرا!
در حاشیه