بسیاری از نخبگان بازنده حوادث سال ۸۸ بودند

فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه نگذاریم خلف وعده‌ای که در فتنه سال ۸۸ صورت گرفت کربلایی تازه راه بیفتد گفت: بسیاری از نخبگان بازنده حوادث سال ۸۸ بودند

بسیاری از نخبگان بازنده حوادث سال ۸۸ بودند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر، حسین اسماعیلیان ظهر امروز در نشست مدیران آموزشگاه‌های آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر با اعضای ستاد بزرگداشت دهه ولایت، با بیان اینکه معلمان تأثیرگذارترین قشر جامعه بر نسل جوان هستند که می‌توانند دانش‌آموزان را با مکتب قرآن و عید ولایت آشنا کنند اظهار کرد: با برگزاری چنین نشست‌هایی می‌توان به نتایج مثبت و ارزنده‌ای دست یافت.

وی یکی از دلایل اصلی رخ دادن واقعه عاشورا را خیانت افراد به وعده غدیر عنوان کرد و افزود: نگذاریم خلف وعده‌ای که در فتنه سال ۸۸ صورت گرفت کربلایی تازه راه بیفتد.

وی با تأکید براینکه اتفاقی که در سال ۸۸ افتاد عظیم‌تر از جنگ سخت هشت ساله دفاع مقدس بود اظهار کرد: در سال ۸۸ جنگ نرم و پنهانی آغاز شد که بسیاری از نخبگان جامعه بازنده این جنگ شدند.

وی بابیان اینکه غدیر تبلور و اوج بندگی است تصریح کرد: آنچه که کشور را در سال ۸۸ نجات داد چیزی بجز ولایت و ولایت‌پذیری مردم نبود.

فرماندار آستانه‌اشرفیه عید غدیر را عید ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری خواند و تصریح کرد: انتقال فرهنگ ولایت‌پذیری از سوی تعلیم‌دهنده و تعلیم گیرنده است و معلمان افسران این انتقال هستند.

اسماعیلیان با بیان اینکه امام حسین(ع) در عاشورا ایثار کرد تا غدیر تکرار نشود، افزود: امام راحل(ره) در سال ۴۲ نخستین قیام‌کننده فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) بود که به خونخواهی فرهنگ ایثار و شهادت عاشورایی برخاست و سربازان و فرزندان انقلاب را «نوزادان در گهواره» نامیدند.

وی شهادت ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۲۸۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس را حاصل ایستادگی ملت ایران در مقابل کفر دانست و اذعان کرد: باید با رویکرد فرهنگی و نگرش اجتماعی به دفاع از حریم فرهنگی خود بپردازیم و پاسدار فرهنگ ولایی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز خط مقدم دشمن دیش ماهواره و گوشی همراهی است بیان کرد: باید از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش برای آگاه‌سازی مردم به خصوص نسل جوان استفاده کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه