پس از گرمای طاقت‌فرسای تابستان/ بارش باران به هوای گیلان طراوات پاییزی بخشید

کارشناس هواشناسی گیلان میزان کاهش دمای این استان را ۴ درجه عنوان کرد و گفت: دمای هوای امروز ۱۷ درجه و رطوبت فعلی ۹۸ درصد است.

پس از گرمای طاقت‌فرسای تابستان/ بارش باران به هوای گیلان طراوات پاییزی بخشید
به گزارش ۸دی نیوز، پس از تحمل گرمای طاقت‌فرسای گیلان در تابستان امسال، بارش باران پاییزی در بیشتر نقاط مختلف این استان موجب کاهش دمای هوای آن شده است به طوری که مردم شب‌ها و صبح‌های بسیار خنکی را تجربه می‌کنند.
کارشناس هواشناسی گیلان میزان کاهش دمای این استان را ۴ درجه عنوان کرد و گفت: دمای هوای امروز ۱۷ درجه و رطوبت فعلی ۹۸ درصد است.

مهدی کوثری با بیان اینکه امروز هوای گیلان بارانی و در برخی مواقع آسمان ابری است، تصریح کرد: فردا چهارشنبه هوای گیلان نیمه ابری، ابری و بارانی است.

وی وضعیت دریانوردی برای امروز را نامناسب خواند و اظهار کرد: امروز دریا برای صید و صیادی نامناسب بوده و بهتر است این فعالیت به روز دیگر موکول شود.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه از فردا دمای هوای استان به صورت نسبی افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: خنکی هوای گیلان تا شنبه و یک‌شنبه هفته آینده ادامه می‌یابد.

*لغزندگی سطح جاده‌های گیلان

رئیس پلیس راه گیلان نیز درباره وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: به دلیل بارش باران سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید نهایت دقت را در رانندگی داشته باشند.

مهیار رستگار با اشاره به اینکه تردد در تمام محورها و جاده‌های استان جریان دارد، گفت: رانندگان فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کرده و با توجه به شرایط لغزندگی جاده‌ها از سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان مراقب دانش‌آموزان مدارس باشند، یادآور شد: توجه به عابران پیاده و دانش‌آموزان در شرایط بارندگی بسیار مهم است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه از ابتدای هفته جاری تا به امروز تصادف مهمی در جاده‌های این استان رخ نداده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

وی رعایت قوانین رانندگی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و متذکر شد: با کمی صبر و حوصله در هنگام رانندگی می‌توان از وقوع حادثه و تصادفات مرگبار جلوگیری کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه