چشم امید مردم غزه پس از خدا به ملت ایران است / مقاومت رمز پیروزیست

چشم امید مردم غزه پس از خداوند تبارک وتعالی به مردم ایران است ، آنها به تعصی از ملت ایران در مقابل صهیونیسها و دشمنان ایستادگی کردند و در این جنگ ملت ایران هم تا لحظه شکست دادن لشکر جلاد با آنها همراهی کرد.

چشم امید مردم غزه پس از خدا به ملت ایران است / مقاومت رمز پیروزیست

به گزارش ۸دی نیوز، حاج رحیم احمدی روشن پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن در گفت و گوی با افق انزلی در رابطه با روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و همچنین روز جهانی بازسازی غزه بیان کرد : لازم است که در ابتدا این پیروزی بزرگ برای جهان اسلام در مقابل رژیم صهیونیستی و سگ کودک کش استکبار جهانی را خدمت  رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و همه مردم عزیز ایران تبریک عرض نمایم .

وی با اشاره به اهمیت مفهوم مقاومت در جامعه اسلامی افزود : این ایستادگی و مقاومت مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی برای کسانی که مقاوت را راه چاره نمی دانند و به فکر مذاکره هستند درسهایی داشت و همچنین برای کسانی که مقاومت را سرلوحه کار خود قرار داده اند نوید پیروزی بود .

DSC028556

وی افزود : آنهایی که نمی دانند ، بدانند که پیروزی در برابر دشمنان قسم خورده که در مقابل مردمی مظلوم و پی پناه قرار گرفته اند تنها از راه مقاومت ممکن است و آنهایی که به فکر مذاکره هستند اشتباه می کنند . چرا که در گذشته دیدید دولت صهیونسیتی چند کشور عربی را در شش روز به زانو در آورد و سبب شد در مقابل صهیونیست ها سر خم کنند و دم از مقاومت نزنند و هر وقت در مذاکرات پای منافع رژیم صهیونیستی در میان بود این کشورها مجبور به پیروی از دستورات استکبار جهانی بودند .

وی تصریح کرد : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران که امام خمینی (ره) فرمودند :  این رژیم باید از بین برود ،  باعث شد مسلمانان دنیا مشخصا لبنان و غزه این را سر لوحه کار خود قرار داده و در مقابل دشمنان اسلام مقاومت نمایند .

پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه مردم غزه پوزه رژیم تا بن دندان مصلح صهیونیستی را از طریق مقاومت به خاک مالیدند افزود : به دولتمردانی که عنان حکومت را دست گرفته اند معتقد باشند که ۷۰ میلیون ایرانی  پیشتیبان آنها هستند و مقاومت ما را به پیروزی می رساند .فکر نکنند اگر به اصطلاح خودشان با کدخدا مصاحبه کنند همه چیز حل می شود و یا با یک لبخند همه مشکلات ما درست خواهد شد .

وی با ناپسند دانستن گفت و گوهای دوستانه با استکبار جهانی گفت : دیدید که بعد از دراز کردن دست کمک به سمت استکبار جهانی دشمن بی ادب تر و تحریمها بیشتر شد . و همه اینها به خاطر این است که دولتمردان ما به حرف حضرت آقا گوش ندادند و چشیدند آن چیزی را که نباید می چشیدند . و دیدید که چه توهینهایی به مردم ایران توسط کامرون و اولاند شد و این باید درس باشد تا دست پیش دشمنان دراز نکنند و بخاطر شکم شرف را سرمایه گذاری نکنند و پس از امیدواری به خدا به مردم دلبستگی داشته باشند .

وی افزود : امام خمینی (ره) فرمودند :  استکبار جهانی مثل سگ هار است اگر در مقابلش ایستادگی کنی عقب می رود ولی اگر فرار کنبی دنبالت می کند و به فرموده مقام معظم رهبری نباید در مقابل دشمنان دست دراز کنیم و ضعف نشان دهیم ، امیدوارم از این سخنان درس گرفته باشند .

حاج رحیم احمدی روشن  با بیان اینکه کمک به مردم مظلوم غزه از اهمیت بالایی برخوردار است گفت : چشم امید مردم غزه پس از خداوند تبارک وتعالی به مردم ایران است ، آنها به تعصی از ملت ایران در مقابل صهیونیسها و دشمنان ایستادگی کردند و در این جنگ ملت ایران هم تا لحظه شکست دادن لشکر جلاد با آنها همراهی کرد.

وی خاطرنشان کرد : امیدوارم مسوولین ما کمک به مردم غزه و همه مظلومان جهان را برای خودشان خط و مشی قرار دهند و آن را واجب بدانند زیرا در هر جای دنیای دنیا صدای مظلومی را به گوش برسد و کمک نکنیم مسلمان نیستیم . تاکید حضرت آقا هم براین است چرا که فرمودند : هر کس در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد کمک می کنیم .

وی با مهم دانستن تکیه بر نیروی داخلی برای حفظ منافع ملی افزود : نظر بنده این است که نباید به دولت مردان دل ببندیم ، سران استکبار جهانی در تمام عالم برای خودشان منافعی ساخته اند و همه کاری می کنند تا به این منافع برسند و دل سرمایه داران رژیم صهیونیستی را شاد کنند . ما هم باید بر سر منافعمان متحد باشیم ، جوانان و دانشمندان ما این منافع را تامین خواهند کرد ، نمی دانم متاسفانه چرا یک عده از مسوولین برای بازکردن جای پای خود و کسب آبرو نزد غربی ها به این مساله وقعی نمی نهند . مانند قضیه مذاکرات هسته ای که  ۱۶۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده فقط برای تحقیقات استفاده می شود و این درحالی است که برای به دست آوردن این مقدار اورانیوم ۵ خانواده سرپرستهای خود را از دست دادند و میلیاردها تومان برای آن هزینه شد .

وی در پایان گفت : ما برای کمک به مردم غزه و همه مظلومان جهان نباید از دولتمردان انتظاری داشته باشیم ، مقام معظم رهبری این علم را به دوش کشیده اند و مردم هم به پیروی از این بزرگوار این راه را ادامه خواهند داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه