فردین معصومی به کمپین حمایت از غزه پیوست/ پیام معصومی به مردم بی دفاع غزه

فردین معصومی کشتی گیر بنام کشور به کمپین حمایت مادی و معنوی مردم غزه پیوست و کمک مردم به مسلمانان بی دفاع غزه را خواستار شد.

فردین معصومی به کمپین حمایت از غزه پیوست/ پیام معصومی به مردم بی دفاع غزه

فردین معصومی مربی منتخب تیم ملی کشتی ساحلی کشور در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز، ظلم حاکم بر مردم مسلمان فلسطین را محکوم کرد و اظهار داشت: ظلمی که امروز بر مردم فلسطین مخصوصا غزه حاکم است، یقینا با مقاومت مردم مسلمان از بین خواهد رفت.

این عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد کشور به نهم مهر روز همبستگی و همدردی با مردم مسلمان فلسطین اشاره کرد و گفت: روز ملی همبستگی با مردم غزه و هر فلسطینی دیگر برادری و مسلمانی ایرانیان را نشان می دهد.

fardin

این نائب قهرمان کشتی جهان ایجاد کمپین ها و تشکل های دیگر را ارزشمند خواند و گفت: هر کمکی که از دست هر ایرانی و هر مسلمان بر می آید باید برای پیروزی غزه و نابودی اسرائیل بکار گرفته شود.

معصومی با بیان اینکه باید فلسطینی ها را جز خانواده خود بدانیم افزود:این کشتار ظالمانه است و سران استکبار مردم بی دفاع را می کشند و این جای تأسف است که همه چشمشان را بسته اند ما هم ببندیم.

وی در پایان پیامی را نیز به مردم مسلمان و غیور فلسینی داد و گفت: همیشه استقامت داشته باشند چون هیچ ظلمی در دنیا پایدار نخواهد ماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه