کمپین کمک به مردم بی دفاع غزه ایجاد شد/ مسلمانان با کمک مادی و معنوی تکلیف شرعی خود را انجام دهند/ به کاروان میلیونی عاطفه ها بپیوندید

همگام با میلیون ها نفر از مردم مسلمان جهان، عاطفه های مهر و صلح و دوستی را به مردم مسلمان غزه اهدا کنیم.

کمپین کمک به مردم بی دفاع غزه ایجاد شد/ مسلمانان با کمک مادی و معنوی تکلیف شرعی خود را انجام دهند/ به کاروان میلیونی عاطفه ها بپیوندید

به گزارش ۸دی نیوز، نهم مهرماه هر سال در تقویم هجری شمسی «روز همدردی و همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» ثبت شده است. همانطور که در اخبار و رسانه ها مشاهده می شود، ۱۰ هزار و ۶۰۰ خانه مسکونی به طور کلی و ۱۰۸ هزار نفر از مردم غزه بی‌سرپناه و همچنین ۶ بیمارستان و ۸ پمپ آب در باریکه فلسطین تخریب شده است.

kamp. razmandegane shaft

۶۰ هزار موشک و راکت از سوی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه شلیک شده و این وظیفه شرعی ما مسلمانان است که نگذاریم خون شهدای فلسطینی به هدر برود.

رهبر معظم انقلاب از ما دو مسئله را خواستند، اول کمک امکاناتی به مردم غزه و تسلیح مقاومت فلسطینی و مسئله دوم، معارضه با کسانی است که عامل این نسل‌کشی‌ها بودند.

با توجه به فرمایش ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) و با توجه به حملات دردمنشانه رژیم اشغالگر قدس به مردم غزه و از طرفی نزدیکی روز حمایت از کودکان فلسطینی، کمپین جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در پایگاه خبری تحلیلی ۸دی نیوز ایجاد شده است تا مردم غیور و مسلمان ایرانی برای کمک به مردم غزه از روز چهارشنبه ۹ مهر تا عصر جمعه ۱۱ مهر ماه با مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیح یا پایگاه های اهدای کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور احسان و نیکوکاری خود را بی منت و با عزت به مسلمانان اهدا کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه