جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

مسئولیت روحانیت در جامعه فوق‌العاده سنگین است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مسئولیت روحانیت در جامعه فوق‌العاده سنگین است، گفت: با برنامه ریزی در رشدِ معنویت، اخلاق و بینش سیاسی رو به جلو حرکت خواهیم کرد.

مسئولیت روحانیت در جامعه فوق‌العاده سنگین است

به گزارش هشت دی، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد.

سردار عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر استان گیلان اظهار کرد: در کنار حجت الاسلام والمسلمین تسخیری درس های بسیاری گرفتیم و ایشان بسیار انسان خود ساخته و با اخلاقی است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام تسخیری با بودن در کنار ما خاطرات خوبی را برای ما به جای گذاشت افزود: هیچ نگرانی در سپاه نیست ما تمام قد در کنار افراد در نمایندگی هستیم و در راه پاسداری از انقلاب تلاش می‌کنیم همدل و هم جهت سربازان خوبی باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان خطاب به نماینده جدید گفت: ما پشتیبان شما هستیم و از شما درس گرفته و هدایت می‌پذیریم چون معتقدیم دین اسلام از طریق روحانیت معتقد قابل پذیرش است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در محض هستیم و اگر سرمایه هایی چون شب های قدر را نداشته باشیم دستمان خالی است اظهار کرد: همه اعتبار ما در دنیایی دیگر از سرمایه های معنوی این دنیا است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن، بیان کرد: کارهای ما حقیقت ما را تسخیر کرده اند و اگر بخواهیم آزاد شویم باید بندهایی که خودمان بر خود بسته ایم را رها کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: اگر انسان توانست از گل وحی و ائمه عصمت و طهارت شهد بچشد در فردای خویش می‌تواند آن ها را ببیند.

حجت الاسلام طیبی فر به آیه‌ای از قرآن درباره اخطار خداوند از دام‌های شیطان اشاره کرد و گفت: خداوند الان ما را در بهشت فرض کرده و اخطار می دهد که از اینجا بیرون نشوید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به روایتی از پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: می فرمایند اگر امامت و ولایت ما را قبول دارید پس آن بهشتی است که الان شما در آن هستید که زیر سایه ولایت و امامت زندگی می‌کنید؛ کسی که در این دنیا در بهشت و زیر سایه ولایت و امامت نباشد در دنیایی دیگر در بهشت قرار نمی‌گیرد.

وی با تأکید بر لزوم زندگی در سایه ولایت، امامت، ائمه عصمت و طهارت، افزود: اگر در اینجا در بهشت اهل بیت نباشیم بعدها هم نخواهیم بود.

حجت الاسلام طیبی فر با تاکید بر اینکه بهشت تجلی همین دنیا است ابراز کرد: کسانی در این دنیا نسبت به ولایت مشکل دارند در بهشت ولایت هم نخواهند بود؛ حتی اگر نماز شب و روزه‌ها و انفاق ها کنند باز هم چیزی ندارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انسان داد: مواظب باشید که هرگز از ولایت، اهل بیت و قرآن جدا نشوید، روح و اندیشه خود را در طریق آن‌ها قرار دهید؛ افتخار کنید که خداوند توفیق خدمت در انقلاب اسلامی و سپس سپاه پاسداران نصیب شما شده است.

وی در پایان با بیان اینکه تصمیم بر این شد که استان مازندران از حضور حجت الاسلام والمسلمین تسخیری بهره گیرند گفت: مسئولیت روحانیت در جامعه فوق‌العاده سنگین است و برای مشکلات اولین نفر ما باید پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام طیبی فر سردار محمدی را جایگزین حجت الاسلام والمسلمین تسخیری در گیلان معرفی کرد و ادامه داد: با توجه به روحیه افراد این استان مطمئن هستم که همکاری خوبی با سردار محمدی نیز انجام خواهد شد و با برنامه ریزی در رشد معنویت، اخلاق و بینش سیاسی رو به جلو حرکت خواهیم کرد.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری با بیان اینکه هرآنچه که انجام دادیم وظیفه و تکلیف بود اظهار کرد: کسانی در طول این مدت پای کار بودند، با همراهی و همکاری کمک کردند تا بتوانیم در سپاه مقدس که اکنون توجه دنیا به آن است خدمت کنیم.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: خدا را شاکرم که وقتی رهبر انقلاب دستوری میدهند بلافاصله انجام می‌شود و زمانی که کشتی بدون محافظ ما را توقیف کردند گفتند بچه های انقلابی جوابشان را خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان میدانند این سپاه است که همیشه پاسخ محکمی خواهد داد افزود: از تمام کسانی که در این ۳سال و ۴ماه با ما همکاری کردند تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام احسان الله محمدی  نماینده جدید ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز ضمن تشکر از نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: درب اتاق من همیشه به روی همه بسیجیان پرشور و عاشق خدمت باز است‌.

در پایان حکم سردار احسان‌الله محمدی، توسط حجت الاسلام والمسلمین احمدیان مسئول معاونت امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران قرائت شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه