تولید رکن اصلی اشتغال است

حمایت از تولید، موجب برطرف شدن موانع و مشکلات صنعت و رونق کسب و کار، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سرانه تولید می‌شود.

تولید رکن اصلی اشتغال است
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایلنا، محمدحسین اصغریان در کارگروه حمایت از تولید استان در این شهرستان با تأکید بر عزم دولت تدبیر و امید به حل مشکلات تولید، صنعت و تجارت اظهار کرد: تولید رکن اصلی اشتغال و پایداری در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید موجب افزایش صادرات و کسب بازارهای خارجی می‌شود، تصریح کرد: حمایت از تولید موجب برطرف شدن موانع و مشکلات صنعت و رونق کسب و کار، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سرانه تولید می‌شود.

رئیس کارگروه حمایت از تولید استان، تصریح کرد: حمایت از تولید موجی می‌شود تا کشور به تولیدات خارجی و واردات محصولات کشورهای دیگر متکی نباشد.

وی تشکیل کارگروه گیلان را یکی از راهکارهای مهم در برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد و یادآور شد: این کارگروه با دستور استاندار و تاکید بر حضور تمام مدیران مربوط با صنعت و تولید تشکیل شده است.

به گفته اصغریان، در جلسات این کارگروه سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای با مدیران دستگاه‌های دولتی و بانک‌های استان مشکلات خود را در میان بگذارند.

وی تصریح کرد: از مدیران انتظار می‌رود تا در حد توان و با حداکثر انعطاف و در چارچوب قوانین و مقررات با سرمایه‌گذاران همکاری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه