تامین آب آشامیدنی روستایی رویکرد مهم فرمانداری رشت است

فرماندار شهرستان رشت گفت: تامین آب آشامیدنی روستایی رویکرد مهم فرمانداری رشت بوده و برای تحقق آن امسال دو میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

تامین آب آشامیدنی روستایی رویکرد مهم فرمانداری رشت است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، سید عیسی مهدوی در حاشیه بازدید از روستای اژدها بلوچ شهرستان رشت افزود: امسال برنامه ریزی های برای اختصاص اعتبار بر اساس اولویت های اصلی این شهرستان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بخش بزرگی از این اعتبارات در عرصه هایی مانند تامین منابع آب و راه روستایی هزینه می شود، اظهار داشت: امسال ۱۰ پروژه های آب آشامیدنی روستایی در سطح شهرستان اجرا می شود.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: علاوه بر این برای توسعه و تعمیر شبکه برق این شهرستان بیش از ۱۸۰ میلیون تومان هزینه می شود تا مردم از خدمات آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه  در سال جاری ۳۳۰ میلیون تومان به راه های روستایی شهرستان رشت اختصاص یافته است، گفت:  در راستای آسفالت و بهسازی ۵۱ پروژه راه روستایی حدود هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مهدوی افزود: متاسفانه میزان برخورداری شهرستان رشت نسبت به سایر شهرستان های گیلان پنج درصد کمتر بوده در حالی که تمامی نقاط شهرستان باید تا سال ۹۵ گازدار شوند.

وی اظهارداشت:  هم اکنون ۲۴ درصد از جمعیت ۹۳۰ هزار نفری شهرستان رشت در مناطق روستایی ساکن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان بازدید فرماندار رشت از روستای اژدها بلوچ اهالی روستا مشکلات خود را در عرصه هایی مانند گازرسانی، آب آشامیدنی و غیره بیان کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه