نماینده رشت در گفتگو با ۸دی:

آمریکا مثل ماهی در خشکی دست و پا می زند/ نیروی انتظامی با اقتدار در مقابل تهدیدات دشمن ایستاده است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه نیروی انتظامی ما برای امنیت کشور و مردم از جان خود مایه می گذارند تا مردم در آسایش و آرامش بمانند، گفت: به نظر من آمریکا مثل ماهی است که در خشکی دست و پا می زند تا نجات پیدا کند.

آمریکا مثل ماهی در خشکی دست و پا می زند/ نیروی انتظامی با اقتدار در مقابل تهدیدات دشمن ایستاده است

محمدرضا احمدی امروز در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با اقدام آمریکا در تحریم فرماندهان نیروی انتظامی، اظهار کرد: آمریکا خباثت و دشمنی خود را سالهای سال است که با جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد علیرغم اینکه برخی ها می گویند با آمریکا می شود کنار آمد و مذاکره کرد اکنون همه به این نتیجه رسیدند که آمریکا خبیث ترین و منحوس ترین دشمن جمهوری ایران است.

وی تصریح کرد: آمریکا یکبار انرژی هسته ای کشور را تحریم کرد، یک بار سپاه و فرماندهان آن را تحریم کرد، سپاه پاسدارانی که امنیت و حیثیت و اقتدار کشور را نه تنها برای ایران بلکه برای محرومین و مستضعفان جهان به ارمغان آوردند.

نماینده مردم رشت در مجلس، ادامه داد: آمریکایی ها باز هم دست از خباثت بر نداشتند و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اقدامی تروریستی به شهادت رساندند آن هم در کشوری دیگر این اقدام خبیثانه را انجام دادند و این نشان می دهد دشمن ما همیشه دشمن ماست و هرگز با ماکنار نخواهد آمد.

احمدی ادامه داد: اتفاقاتی در کشور که خود آمریکا رقم می زند مثل قاچاق مواد مخدر و هزاران کارهای دیگر انجام می دهند، این نیروی انتظامی ماست که با اقتدار و با صلابت در مقابل تهدیدهای اینها در داخل کشور ایستادگی و مقاومت می کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم ادامه داد: آمریکا خبیث و تروریست برای بر هم زدن امنیت در داخل کشور ما حرکت های مذبوحانه ای را انجام می دهد و نیروی انتظامی ما برای امنیت کشور و مردم از جان خود مایه می گذارند تا مردم در آسایش و آرامش بمانند، به نظر من آمریکا مثل ماهی هستند که در خشکی دست و پا می زند تا نجات پیدا کند.

وی با اشاره به شیوع کرونا، گفت: آمریکا نتوانست کرونا را در کشور خود مهار کند بیشترین امار کشته ها را خود آمریکا دارد که از یک ویروس منحوس نتوانسته جان سالم بدر ببرد و کنترل کند بعد این میخواهد برای امنیت کشورها برنامه ریزی کند؟ این نشان از خباثت و بیچارگی شان است که نمی دانند دارند چه می کنند و دست و پا می زنند.

احمدی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید افول امریکا نزدیک است با توجه به فرمایشات رهبری افول را خواهیم دید لذا بگذاریم دست و پا بزند زیرا با تحریم کردن راه بجایی نخواهند برد و مثل کوه در مقابل توطئه هایشان ایستادگی و مقاومت می کنیم.

وی با اشاره به تشکیل جبهه مقاومت، افزود: آمریکا هر کجا بخواهد پایش را بگذارد نیروهای جبهه مقاومت پایش را قلم می کنند.

نماینده مردم رشت ادامه داد: آمریکا نیروی انتظامی را تحریم کند اما هیچ غلطی نمی تواند بکند ما کار خود را انجام می دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه