کسب رتبه دوم کشوری توسط روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان

در نخستین جشنواره گلچین هلال که به میزبانی گیلان در انزلی برگزار شد، امید عظیمیان، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال گیلان رتبه دوم کشوری را در بخش تبلیغات از آن خود کرد.

کسب رتبه دوم کشوری توسط روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از شبستان، دکتر علیرضا خصوصی، مدیر کل جمعیت هلال احمر گیلان در نخستین جشنواره گلچین هلال که با حضور کارشناسان و مسئولان روابط عمومی‌های جمعیت هلال احمر استان‌های کشور در انزلی برگزار شد، گفت: روابط عمومی‌ها وظیفه اطلاع رسانی مناسب، تبلیغ و ترغیب مخاطب را بر عهده دارند و با به روز کردن اطلاعات خود بایستی گام‌های مثبتی برای توسعه همه جانبه سازمان بردارند.

وی یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره را افزایش ارتباط و تعامل دوسویه با رسانه‌ها و ارائه آموزش‌های نوین در عرصه خبرنویسی و تبلیغات محیطی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید اقدامات نقش آفرینان عرصه امداد و نجات را به صورت مطلوب به جامعه  اطلاع رسانی کنند.

دکتر خصوصی همچنین برگزاری چنین جشنواره‌هایی را برای ارتقاء دادن سطح دانش و مهارت روابط عمومی‌های جمعیت، شناسایی نقاط قوت و ضعف آنان و ایجاد روابط بیشتر و رقابت سالم جهت پیشبرد اهداف عالیه جمعیت در امر امدادرسانی و بشر دوستی حائز اهمیت برشمرد.

وی در ادامه بر ایجاد روابط عمومی الکترونیک در جمعیت هلال احمر به جهت سرعت بخشیدن و  اطلاع رسانی به افکارعمومی تاکید کرد و افزود: در این صورت می‌توان نتایج مطلوبی را از بازخوردهای مخاطبان دریافت کرد و خواسته‌های سازمان و به طور متقابل نیازهای افکار عمومی را پاسخ داد.

امروزه روابط عمومی‌ها به مغز سازمان‌ها تبدیل شده‌اند

حجت الاسلام سیدهادی موسوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه باید تلاش کرد تا سیر موقوفات در جمعیت هلال احمر سرعت بیشتری پیدا کند، گفت: روابط عمومی‌ها در توسعه موقوفات و برداشتن موانع باید نقش مؤثری ایفا کنند.

وی اذعان کرد: روابط عمومی‌ها همواره نقش مهمی در تغییر، تحول و گسترش روابط اجتماعی و دستیابی به استانداردهای بالای زندگی ایفا می کنند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: امروزه روابط عمومی‌ها به مغز سازمان‌ها تبدیل شده‌اند و با مدیریت افکار عمومی می توانند جوامع و از همه مهمتر سازمان را به توسعه نزدیک تر کنند.

معرفی برترین‌های جشنواره گلچین هلال

گفتنی است، در این جشنواره روابط عمومی‌های جمعیت هلال احمر از ۳۱ استان حضور داشتند که با داوری اساتید برجسته کشوری از دانشگاه خبر خادم المله و بیرانوند در حول ۴ محور شامل ارتباط با رسانه، خبر نویسی، بهترین شیوه تبلیغات محیطی و عکس،  برگزار شد که مجتبی طحان از خوزستان به عنوان برتر برترین‌ها تجلیل شد.

همچنین در عرصه تبلیغات، محمدمهدی احمدی از گلستان، امید عظیمیان از گیلان، سید محمود هاشمی از کهکلویه و بویراحمد، ناهید عباسی نژاد از هرمزگان به همراه رامین معبودی از اردبیل و صنم قهری از سیستان و بلوچستان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

در بخش اطلاع رسانی نیز به ترتیب مجتبی طحان از خوزستان، علی جعفری از مازندران، اوروجعلی شهودی از آذربایجان شرقی، لقمان ازدست و اسماعیل خردمند از زنجان به همراه علیرضا مداح از سمنان اول تا پنجم شدند.

در بخش سمعی و بصری ایوب محمدی از کرمانشاه، یحیی هاشمی نژاد از کهکلویه و بویراحمد، موسی نگارستانی از کرمان و محمد رضا نادری از لرستان رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

در بخش فعالیت‌های اقناعی هم علی سروش مهر از خراسان رضوی، ابراهیم فولادی از بوشهر، محمدرضا عبدالهی از ایلام، شاهین جواهری از چهارمحال و بختیاری به همراه حامد زارع از البرز و سید حسین پورمیررضایی به ترتیب از قم رتبه‌های اول تا پنجم را بدست آوردند.

در عرصه سایبری نیز به ترتیب فیروز معصومی از قزوین، افشین قانع از تهران، شهریار انصاری از اصفهان، مهدی حسینی از مرکزی به همراه محمد مهدی احمدی از گلستان و محمدرضا تقی زاده از آذربایجان غربی رتبه‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

سرانجام در بخش فعالیت های ویژه کامبیز قهرمانی از فارس، سید جواد سلیمانی از خراسان جنوبی، محسن زارع زاده از یزد، علی جعفری از مازندران و ابراهیم فولادی از بوشهر حائز رتبه های اول تا پنجم شدند.

در پایان جشنواره نیز محمد میرزایی از اردبیل و معصومه سلیمانی به عنوان خبرنگاران داوطلب جمعیت هلال احمر استان‌های کشور برگزیده شدند که با اهدای لوح تقدیر و تندیس کبوتر صلح  از آنان تجلیل به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه