جایگاه مدنظر ما در نظافت و زیبایی ، اندیشه ی والا و اصیل گیلانیان است

استاندار گیلان با اشاره به مواضع دولت جمهوری اسلامی ایران در یک سال گذشته گفت : تعامل اخلاق مدارانه و دفاع اصولی از مواضع کشورمان سبب شده است تا علاوه بر مقابله با هجمه های ناجوانمردانه استکبار ، فرصت مناسب برای ورود گردشگران خارجی فراهم شود

جایگاه مدنظر ما در نظافت و زیبایی ، اندیشه ی والا و اصیل گیلانیان است

به گزارش ۸دی نیوز، استاندار گیلان با اشاره به مواضع دولت جمهوری اسلامی ایران در یک سال گذشته گفت : تعامل اخلاق مدارانه و دفاع اصولی از مواضع کشورمان سبب شده است تا علاوه بر مقابله با هجمه های ناجوانمردانه استکبار ، فرصت مناسب برای ورود گردشگران خارجی فراهم شود .

وی با بیان اینکه در افق سند چشم انداز باید به آمار ۲۰ میلیون گردشگر خارجی برسیم افزود : فضای جهانی هم اکنون مناسب تر از گذشته است و باید به خوبی از این فرصت ظرفیتساز با برنامه ریزی و افزایش امکانات زیر بنایی بهره برد.
نجفی به اقامت ۱۸ میلیون گردشگر در نیمه ی نخست امسال در استان اشاره کرد و گفت : براساس آمارهای نهاد های متولی این میزان اقامت ۹ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است که نشان دهنده بهبود فضای کسب وکار در این بخش است .

استاندار با تاکید برلزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه گردشگری ، توجه ی ویژه به محیط زیست و زیباسازی شهرها را نیز در جذب گردشگران مؤثر دانست و افزود : جایگاه مدنظر ما در نظافت و زیبایی ، اندیشه ی والا و اصیل گیلانیان است ./ باشگاه خبرنگاران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه