تلاش برای تغییر در ترکیب شورای عالی انقلاب فرهنگی/ عضو امنیتی- سیاسی دولت یازدهم در جایگاه دبیری شورا!؟

از ابتدای شکل گیری تاکنون، افرادی که دبیری شورا را بر عهده داشته اند که تحصیلات و سوابق کاری آنها در حوزه های فرهنگی، فن آوری، علمی و پژوهشی بوده است.

تلاش برای تغییر در ترکیب شورای عالی انقلاب فرهنگی/ عضو امنیتی- سیاسی دولت یازدهم در جایگاه دبیری شورا!؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پارس، عضو امنیتی- سیاسی دولت یازدهم، رایزنی هایی جهت حضور در شورای عالی انقلاب فرهنگی داشته است.

حسام الدین آشنا که اکنون معاون سیاسی دفتر رییس جمهور را بر عهده دارد رایزنی گسترده ای را جهت حضور در شورای انقلاب فرهنگی از طریق مسوولین اجرایی داشته است.

گفته می شود طرحی مبنی بر افزودن چهره های جدید به شورای عالی انقلاب فرهنگی(جهت پیشنهاد به مقامات عالی نظام) در دستگاه اجرایی مطرح است که تاکنون مورد موافقت رییس جمهور قرار نگرفته است.

آشنا تمایل دارد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و در ادامه در جایگاه دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگزین محمد رضا مخبر دزفولی گردد.

از ابتدای شکل گیری تاکنون، محمدرضا هاشمی گلپایگانی، سید مصطفی میرسلیم، محمدعلی کی‌نژاد و محمدرضا مخبر دزفولی دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی را بر عهده داشته اند که تحصیلات و سوابق کاری آنها در حوزه های فرهنگی، فن آوری، علمی و پژوهشی بوده است.

حسام آشنا داماد حجت الاسلام دری نجف آبادی اولین وزیر اطلاعات دولت اصلاحات است که در زمان وی معاونت این وزارتخانه را بر عهده داشت.

وی همچنین در مقطعی دیگر مدیرکل اطلاعات قم را بر عهده داشت.

وی همچنین از اعضای اصلی هیئت امنای پژوهشکده مطالعات راهبردی بوده است. این پژوهشکده، از سال ۱۳۷۷ فعالیت‎های تحقیقاتی در حوزه مطالعات راهبردی و امنیتی، داشته است.

مقالات آشنا نیز با عناوینی چون «بررسی گفتمانی فرایندهای ارتباطی و بیانیه های تبلیغاتی در بمب گذاری های سیستان و بلوچستان»، «آزادی، اخلاق و امنیت اطلاعات در فضای سایبر» و.. منتشر شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه