تئاتر خیابانی در خیابان علم الهدی رشت به اجرا در آمد+ گزارش تصویری

تئاتر خیابانی در خیابان علم الهدی رشت با موضوع “ماهواره” به اجرا در آمد.

تئاتر خیابانی در خیابان علم الهدی رشت به اجرا در آمد+ گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر ۸دی نیوز، آخرین تئاتر خیابانی  با موضوع  “ماهواره”  به همت معاونت فرهنگی و سازمان بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان عصر دیروز  در خیابان علم الهدی رشت به اجرا در آمد.

1 (9)

کیومرث دولتی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز در مورد این تئاتر خیابانی اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، انجمن نمایشی سازمان بسیج هنرمندان نمایش هایی در حوزه تئاتر های خیابانی تهیه و اجرا نمود.

وی در مورد موضوع این  تئاتر خیابانی عنوان نمود: سومین نمایش خیابانی با موضوع ” ماهواره” و آسیب هایی که از ماهواره به خانواده ها سرایت می کتد اجرا شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان در مورد تاثیر گذاری این نمایش های خیابانی اذعان کرد: این نمایش های خیابانی  تاکنون تاثیر خوبی در میان مردم  به وجود آورده است و علاقه مندان در این چند روز استقبال پرشوری نسبت به این نمایش داشته اند.

دولتی در ادامه تصریح کرد: این نمایش های خیابانی بسیار اثر بخش است و می تواند آسیب هایی که جامعه را تهدید می کند را در عرصه نمایش آماده و اجرا نماید.

وی در پایان در مورد هفته دفاع مقدس گفت: با ساختن آثار ماندگار،از زندگی شهدا والگو قرار دادن این عزیزان در میان جوانان، و بتوانیم نمایش هایی آماده و اجرا کنیم و  روز به زوز به عظمت و قدرت انقلاب اسلامی بیفزایم.

 

1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (9) 1 (7) 1 (6) 1 (5)

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه