در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات گیلان مطرح شد:

دیوان محاسبات نقش مهمی در سلامت اداری جامعه دارد/ کسانی که در حفظ بیت المال کوتاهی می کنند در انتظار محاکمه باشند

 آیین تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان صبح امروز در سالن همایش این اداره برگزار شد.

دیوان محاسبات نقش مهمی در سلامت اداری جامعه دارد/ کسانی که در حفظ بیت المال کوتاهی می کنند در انتظار محاکمه باشند

به گزارش ۸دی، آیین تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان صبح امروز در سالن همایش این اداره برگزار شد.

احمد پری پور، مدیرکل پیشین دیوان محاسبات گیلان ضمن ارائه گزارش ۱۸ ماهه کار خود اظهار کرد: در مدت ۱۸ماه خدمت شاهد فضای خوب همکاری و تعامل بودم.

پری پور با بیان اینکه در دیوان محاسبات باید همکاری داشته باشیم افزود: رزق من در گیلان بیشتر از این نبود ولی این نوید را به همکاران می دهم که مدیر جدید از نظر رویکردی، اخلاقی، علمی و آکادمیک عالی است.

 

دیوان محاسبات گیلان نقش مهمی در بخش سلامت اداری جامعه دارد

 نیز در این جلسه با بیان اینکه دیوان محاسبات گیلان نقش مهمی در بخش سلامت اداری جامعه دارد ابراز کرد: مواجه شدن دستگاه های اجرایی استان با قانون حس اعتماد به‌وجود می‌آورد.

تنهایی هدف نظام را ایجاد اعتماد دانست و افزود: علیرغم تمامی مسایل سال ۹۸، وقتی سردار سلیمانی شهید شد اعتماد و انسجام مردم به مردم ثابت شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه سیاست دستگاه های ما پیش‌گیری و آموزش است گفت: امیدوارم همچنان این روند ادامه داشته باشد چون توسعه بدون قانونمندی امکان ندارد.

 

 

وی دیوان محاسبات را یکی از دستگاه هایی دانست که می‌تواند این قانونمندی را در کشور برپا کند و افزود: از زحمات مجموع دیوان محاسبات کشور و مدیر دیوان محاسبات گیلان تشکر میکنم زیرا همیشه شاهد قانونمندی این مدیر بودم.

تنهایی با بیان اینکه حضور دستگاه های اجرایی در این جلسه نشان از تعاملات بسیار این اداره با دستگاه های اجرایی و ایجاد موفق حس اعتماد است ابراز کرد: دستگاه های اجرایی مطمئن باشند که همین تعاملات را با مدیر جدید هم خواهیم داشت.

 

با کسانی که در حفظ بیت الملل کوتاهی می کنند هیچ دوستی نخواهیم داشت

محمدرضا کردلو، مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان گیلان نیز با بیان اینکه سیاست کاری من در اجرای سیاست های کلی و کلان کشور پیشگیری است اظهار کرد : تلاش می کنم در کنار تمام مدیران در دستگاه های اجرایی باشم و در حد توان، تخصص و صلاحیت مشاوره دهم.

مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان با اشاره به اینکه در این مسیر خلأ ها و ابهامات را مشخص می کنیم افزود: رویکرد آموزش حتما ادامه دار خواهد شد و در روش های مختلف تلاش می کنیم تا زمینه آموزش فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه با کسانی که در حفظ بیت الملل کوتاهی می کنند هیچ دوستی نخواهیم داشت و این افراد محاکمه می شوند، افزود: امیدوارم با لطف خداوند و تعامل و همکاری تا پایان روز خدمت کارنامه قابل قبولی را ارائه دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه