اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی بسیج برگزار شد + گزارش تصویری

هشتمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیح به همت سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان با حضور جمعی از استادان و هنرمندان حوزه ی ادبیات مجتمع خاتم النبیا برگزار شد.

اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی بسیج برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیح به همت سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان،روز گذشته با حضور جمعی از استادان و هنرمندان حوزه ی ادبیات در سالن رحمدل مجتمع خاتم النبیا برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

عضو شورای نویسندگان ادبیات بسیج با اشاره به اینکه بهترین رمان های جهان مربوط به ادبیات جنگ است، افزود: بدون شک ادبیات جنگ و مقاومت بخش عظیمی از ادبیات جهان را شکل می دهد که بسیار بزرگتر و فراگیر تر است.

جهاندیده در ادامه افزود: یکی از دلایل ضعف ادبیات مقاومتی در جهان شناخت نادر و سطحی رمان نویسان از جنگ و فضای حاکم بر آن است.

وی با تاکید به این که در داستان مقاومتی نباید نوحه گری شود، گفت: داستان باید رروایت گونه باشد و هنرمند با خلاقیت خود از واقیعت پنهان پرده برداری کرده و داستان را کشف می کند.

شایان ذکر است این جشنواره در مرحله ی استانی با موضوعات مختلف از جمله دفاع مقدس و انتظار مهدویت برگزار شده است و برگزیدگان این جشنواره به جشنواره ادبیات مقاومتی در سطح کشوری اعزام می شوند.

IMG_1532 IMG_1535 IMG_1538 IMG_1544 IMG_1555 IMG_1574 IMG_1603 IMG_1607 IMG_1616

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه