گیرنده ماهواره، پسر متاهلم را از من گرفت

روزی که پای گیرنده ماهواره ای به خانه ام بازشد فکرش را نمی کردم که پسرم را اینگونه از من بگیرد.

گیرنده ماهواره، پسر متاهلم را از من گرفت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، فرد تحویل دهنده گیرنده ماهواره در گفتگو با خبرنگار لاهیجان با بیان اینکه اولین روزی که در خانه خود و پسرم ماهواره نصب کردم فکرش را هم نمی کردم که این بلا برسرم بیاید و اینگونه پسرم دچار خلاف های گوناگون شود گفت: چند وقتی است مشکلاتی در خانواده ام پیش آمده و یکی از پسرانم به علت جرایمی که مرتکب شده راهی زندان شده است.

وی افزود: به یقین رسیدم که این جرم پسر متاهلم به خاطر گرایش و علاقه وی به شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بوده است.

وی که نمی خواست نامش فاش شود در ادامه گفت:با مشورتی که با دوستان داشتم تصمیم گرفتم که گیرنده های ماهواره ای خانه خودم و پسرم را به برادران سپاه تحویل دهم تا از اتفاقات بعدی پیش بینی نشده جلوگیری کنم.

به گزارش «لاهیجان» ، این طرح که به همت سپاه پاسداران در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود در راستای پرهیز از برخورد قهری با دارندگان تجهیزات ماهواره و به منظور مقابله با تبعات منفی آن در خانواده ها به صورت داوطلبانه انجام می پذیرد و در ازای هر گیرنده ماهواره ای یک دستگاه گیرنده دیجیتال به افراد هدیه می شود.

در همین رابطه فرمانده سپاه لاهیجان با بیان اینکه تجربه بیانگر نامناسب بودن اقدامات سلبی برای برخورد با موضوع گیرنده های ماهواره است افزود: در این راستا باید حرمت و شان مردم لاهیجان حفظ شود.

به گفته سرهنگ پورکریمی آگاه سازی مردم از تبعات منفی گرایش به سمت شبکه های ماهواره ای، تاثیر آن در هم گسیختگی بنیان خانواده و زیر پا گذاشتن ارزش های دینی و اسلامی موجب گرایش شهروندان به تحویل داوطلبانه آن می‌شود.

جمع-آوری-ماواره (۱)

جمع-آوری-ماواره (۲)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه