برگزاری یادواره شهدای شهرک حاج سید احمد خمینی(ره) رشت

مسئول برگزاری یادواره شهدای شهرک حاج سید احمد خمینی رشت، از برگزاری یادواره شهدای این شهرک در رشت خبر داد و گفت: این یادواره در روز ششم مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای شهرک حاج سید احمد خمینی(ره) رشت

غلامعلی اسداله‌زاده در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز، از برگزاری یادواره شهدای شهرک حاج سید احمد خمینی (ره) رشت خبر داد و اظهار کرد: این یادواره در روز ششم مهر ماه جاری پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در نشانی کیلومتر ۴ جاده لاکان، شهرک سید احمد خمینی رشت، دانشگاه غیرانتفایی احرار رشت برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری یادواره شهدای شهرک حاج سید احمد خمینی رشت، با بیان اینکه حجت‌الاسلام محمد محسن‌زاده نماینده ولی‌فقیه در سپاه گیلان در این مراسم سخنرانی می‌کند، افزود: حاج رسول خدادادیان در این مراسم مدیحه‌سرایی خواهد کرد.

اسداله‌زاده، به حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این یادواره شهدا اشاره کرد، گفت: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آحاد مردم در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری‌های فرزندان ایران اسلامی در برابر هجوم دشمنان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در دورانی که دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آنها به دنبال محو یاد شهدا از بین جامعه هستند، برگزاری یادواره شهدا بسیار مهم است.

مسئول برگزاری یادواره شهدای شهرک حاج سید احمد خمینی رشت، با تاکید بر اینکه ادامه راه شهدا وظیفه همگان است، گفت: شهدا الگوی مقاومت در برابر دشمنان هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه