اگر مجبور شوم به مردم می گویم که عده‌ای بی عرضه دورغ میگویند و گزارش دروغ میدهند

نماینده مردم رشت با بیان اینکه وزارت کشور نقش حاکمیتی دارد و باید از بالا مطالبه گر و پیگیر باشد گفت: اگر دیدید مسئولین استان به مردم اطلاعات غلط میدهند شما مصاحبه کنید و روشنگری نمایید تا مردم از حق و حقوق خود آگاه شوند.

اگر مجبور شوم به مردم می گویم که عده‌ای بی عرضه دورغ میگویند و گزارش دروغ میدهند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رویداد نو، در پی سوال مهندس کوچکی نژاد از وزیر کشور جهت تعیین تکلیف طرح جامع حمل و نقل شهر رشت ، جلسه مشترکی بین معاون عمرانی وزیر کشور ، سرپرست سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری ها و سایر کارشناسان وزارت کشور و با مسئولین استانی ؛ مهندس رسولی رئیس کمیسیون ترافیک شهر رشت مهندس راستگو مدیر عامل تاکسیرانی  ,ومهندس طلیسگر نماینده شهردار …در حضور مهندس کوچکی نژاد در وزات کشور شامگاه دیشب برگزار گردید.

1

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه با بیان اینکه وزارت کشور به پایان مهلت یک ماهه پاسخگوی حل این مشکل رسیده است اظهار داشت : این حق مردم شهر رشت است که همچون سایر کلانشهرها از رفاه بیشتری در حمل و نقل شهری برخوردار باشند .مردم رشت از گذشته به دنبال رفاه ومدل های زیبا و جدید زندگی بودند ،این برای من قابل قبول نیست که در بحث حمل ونقل عمومی در پایین ترین سطح ازایده آل های رفت وآمدی زندگی کنند ، مردمی که روزی شهره به مهمان نوازی بودند امروز بدلیل عدم مدیریت وزارت کشور دربروز رسانی سیستم حمل ونقل عمومی باعث شده الگوی رفتاری شان تغیر کند و وقتی ترافیک های سنگین شهرشان را در ایام مسافرت می بیند یادشان می رود که در کشور شهره به مهمان نوازی اند و این گناه وزارت کشور بخشودنی نیست .

2

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: دلخوری بنده این است که چرا رشت همیشه نسبت دیگر شهرهای کشور اینقدر عقب افتاده است ، چرا استان های دیگر همچون کرمانشاه و غیره که بعد از ما ورود کردند کارشان انجام می شود ولی رشت نه ؟ بنده در دور قبل مجلس قطار شهری را با پیگیری مداوم و بدون داشتن شرایط رشت در جداول بودجه قرار دادم و از شورای اسبق استانداران و شوار و استاندار جدید خواهش کردم مطالعات طرح را انجام دهید تا مثل استان های دیگر از پول جدول بودجه استفاده کنیم ولی امروز بعد از حدود ۵ سال این طرح مطالعاتش به اتمام نرسیده و اگر امروز این طرح تعین تکلیف نشود من مجبور هستم به مردم بگویم عده ای بی عرضه هستند که پول مردم را صرف هزینه های بی خودی می کنند و گزارش دورغ به شما می دهند در حالی که ابتدایی ترین طرح را که لازمه توسعه شهر رشت است را همچنان در کما نگه می دارند .

کوچکی نژاد گفت: شما معاونین محترم وزیر به گیلان سفر کنید و ترافیک اول مهر در رشت و تهران را مقایسه کنید ببینید که چقدر مردم وقتشان در این ترافیک ها هدر می رود.

3

ایشان با بیان اینکه وزارت کشور نقش حاکمیتی دارد وباید ازبالا مطالبه گر و پیگیر باشد تاکید کردند: اگر دیدید مسئولین استان به مردم اطلاعات غلط میدهند شما مصاحبه کنید و روشنگری نمایید تا مردم از حق و حقوق خود آگاه شوند.

ایشان در ادامه افزودند : همین سال گذشته رئیس شورا اسلامی شهر رشت اعلام میکند مجوز قطار شهری را گرفتیم در حالی که امروزشما میگویید خود شهرداری هنوز مطالعات اولیه را تمام نکرده است ومقصر اصلی شورا شهر و شهرداری است. درگیری شما هیچ ارتباطی به مردم ندارد آنها خواستار حق و حقوق خود هستند و من به نمایندگی از مردم کوتاهی به وجود آمده را را ازچشم وزارت کشور میبینیم وازشما تقاضا دارم قبل از پایان سال هم پیگیری انجام شدن مطالعات شهرداری و هم تصویب آن در شورای عالی ترافیک را انجام دهید و نتیجه آن را به مردم اعلام نمایید.

بخش دوم این جلسه متعاقبا منتشر می شود…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
کوچصفهانی
از جسارت و شهامت و استقلال حضرتعالی تقدیر و تشکر را دارم و بقیه آقایان را بجای منفعت طلبی و سفارشی صحبت کردن دعوت میکنم به نماینده بودن و استقلال داشتن کوچکی نژاد چون وامدار جریان ثروت و قدرت نیست رک و صریح مصاحبه میکند و این نکته برگ برنده ایشان است و کسانی که به ایشان حمله میکنند نگران رو شدن دستشان هستند
در حاشیه