بمب اتم ایران روحیه شهادت طلبی است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آمریکا از بمب اتم ایران می‌هراسد در حالی که نمی‌داند بمب اتمی واقعی ایران، تفکر و روحیه شهادت‌طلبی این ملت است.

بمب اتم ایران روحیه شهادت طلبی است

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام حمید رسایی در یادواره ۱۱۴ شهید حوزه مقاومت والعادیات یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به آمریکا اظهار داشت: از آنجا که ایران در تحریم رسانه‌ای به سر می‌برد و اجازه نمی‌دهند صدای ما به گوش ملت‌های جهان برسد، این سفر به خاطر خروج از تحریم رسانه‌ای، سفر خوبی بود.

وی با اشاره به ملاقات رئیس جمهور ایران پس از ۳۵ سال با بالاترین مقام انگلیس بیان کرد: دولتمردان ما گمان می‌کردند حال که آمریکا هر روز دشمنی‌های خود را بیشتر می‌کند، اگر ایران ارتباطش را با اروپا بهبود بخشد، یخ‌ها آب می‌شود که البته شاهد بودیم چنین اتفاقی رخ نداد.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: از آنجا که سخن امام خمینی (ره) را در گوش داشتیم، عده‌ای موضع‌گیری‌های و مخالفت‌هایی برای انجام این دیدار داشتند اما موثر واقع نشد و رئیس جمهور با نخست وزیر انگلیس دیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند: «آمریکا بدتر از انگلیس و انگلیس بدتر از آمریکا و همه‌این ها یکی هستند» خاطرنشان کرد: در نهایت نیز نتیجه این دیدار این شد که دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در تربیون سازمان ملل، دوباره به نظام جمهوری اسلامی ایران، دولت و ملت ایران توهین کرد.

رسایی با بیان اینکه این اتفاق یک تجربه بود، تاکید کرد: خیلی وقت‌ها نیاز نیست تجربه‌های به دست آورده شده را دوباره تجربه کنیم زیرا ملت ایران ۳۵ سال دشمنی اینها را دید و در برهه‌های حساس دیدیم که چگونه از عراق حمایت کردند و انواع تسلیحات نظامی را در اختیار او قرار دادند و امروز نیز می‌بینیم چگونه گروه‌های تکفیری و داعش را در منطقه به راه اندخته‌اند و نزدیک به چهار سال در حال کشتار در سویه و عراق هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که شهادت همانند یک سنگ‌ریزه در دستگاه بزرگ نظامی دشمن است که همه بزرگی آن را فرو می‌پاشد، عنوان کرد: تفکر شهادت طلبی ملت ایران، بیشتر از یک بمب اتمی برای دشمن خطرناک و ویرانگر است.

رسایی با اشاره به اینکه آمریکا نگران است که ایران بمب اتمی داشته باشد و مانند خودش که در هیروشیما و ناکازاکی در ۱۰ ثانیه هزاران نفر را از بین برد، عمل کند، اظهار داشت: آ‌مریکا باید بداند که ایران چیزهایی دارد که از بمب اتم برای او خطرناک‌تر است.

وی تصریح کرد: بمب اتمی واقعی ما که آمریکا از آنها نیز هراس دارد، همین مراسم یادواره‌های شهدا، محرم و صفر، سینه زنی، حجاب، عفت و حیا خواهران، نجابت پسران، حلال خوری کارمند، دست رد زدن به ناپاکی و … است.

وی ادامه داد: همه اینها که برای ملت ایران افتخار است، کنار یکدیگر جمع می‌شوند و تبدیل به بمب اتمی با قدرت انفجار بالا می‌شوند که انفجار این بمب باعث انفجار در یمن توسط حوثی‌ها، باعث انفجار در لبنان توسط حزب‌الله و در عراق می‌شود و بر خلاف سلاح اتمی که می‌کشد و خراب می‌کند، سلاح اتمی ما زنده می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دلاورمردی‌های دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا اکنون در کشور قدرت تاثیرگذاری دارند و وای به حال ملت و دولتی که شهید داشته باشد اما در محاسبات و برنامه‌های خود روی شهدا حساب نکند.فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه