دولتمردان و همه مردم ایران باید بدانند دشمن هیچ‌گاه دوست نمی‌شود و همیشه دشمن باقی می‌ماند/ سخنان توهین آمیز کامرون چهره خبیث انگلستان را به اثبات رساند

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به سخنان گستاخانه کامرون نخست وزیر انگلیس نسبت به ایران ، گفت: این سخنان گستاخانه و توهین‌آمیز نخست‌ وزیر رژیم فاسد انگلیس بار دیگر کینه دیرینه دولت خبیث انگلستان نسبت به ملت ایران را به اثبات رسانید.

دولتمردان و همه مردم ایران باید بدانند دشمن هیچ‌گاه دوست نمی‌شود و همیشه دشمن باقی می‌ماند/ سخنان توهین آمیز کامرون چهره خبیث انگلستان را به اثبات رساند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی این شهرستان، اظهار کرد: انسان نباید در قلب خود هر چیزی را جا دهد.

وی با بیان اینکه قلب انسان‌ها باید یک سویه باشد، افزود: قلب باید آهنگ خدا داشته باشد و فقط خداوند را در ان جای دهد.

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: انسان‌ها باید همراه با حرف، عمل هم داشته باشند و کارهای خود را برای جلب رضای خداوند انجام دهند.

صدیقی به سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) اشاره و تصریح کرد: زن و شوهر باید با مهر محبت با یکدیگر رفتار کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بزرگ این شهرستان اختلافات زیاد خانوادگی است که امروزه بیشترین اختلافات در دادگاه صومعه‌سرا اختلافات خانوادگی است.

خطیب جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه تعداد آمار طلاق روز به روز در حال افزایش است، تاکید کرد: بنیان خانواده به خاطر وجود ماهواره و برگزاری عروسی‌های ضد فرهنگ اسلامی و مختلط از هم پاشیده شده است.

صدیقی اظهار کرد: در زمان‌های گذشته اسم طلاق را بردن یک قبح خاصی داشت اما متاسفانه امروزه خانواده طرفین به راحتی در صورت بروز مشکلات زناشویی دخالت کرده و نام طلاق را بر زبان خویش جاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه صلح و صفا بین زوجین ثواب بسیاری دارد، افزود: مردی که در خانه کمک کار همسر خویش باشد خداوند کمتعال بعه تعداد موهای بدنش، به وی مزد یک‌سال عبادت را عنایت می‌کند.

خطیب جمعه صومعه‌سرا گفت: هم‌چنان که خداوند برای مرد این‌گونه ثواب‌ها را قرار داده برای زنی که به مرد خود خدمت کند و حتی یک لیوان آب به دست وی دهد را پاداش فراروانی عنایت کرده است.

صدیقی به هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس باید سرمشقی برای آیندگان باشد و جوانان امروز باید از روی دلاورمدی‌های شهدا و رزمندگان مشق عشق بنویسند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را در راه دین و اسلام فدا کردند تا دین و اسلام برای همیشه باقی بماند.

امام جمعه صومعه‌سرا به سخنان گستاخانه کامرون نخست وزیر انگلیس نسبت به ایران اشاره و تاکید کرد: این سخنان گستاخانه و توهین‌آمیز نخست‌وزیر رژیم فاسد انگلیس بار دیگر کینه دیرینه دولت خبیث انگلستان نسبت به ملت ایران را به اثبات رسانید.

صدیقی با بیان اینکه انسان مومن و مسلمان از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود، اظهار کرد: غیرت ایرانی اجازه این را نمی‌دهد که منحوسان عالم درباره ایران اینگونه صحبت کنند.

وی افزود: دولتمردان و همه مردم ایران باید بدانند دشمن هیچ‌گاه دوست نمی‌شود و همیشه دشمن باقی می‌ماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه