اظهارات گستاخانه دیوید کامرون بار دیگر مرموز بودن انگلستان را ثابت کرد

نماینده مردم لاهیجان در مجلس با تأکید بر گستاخانه بودن سخنان دیوید کامرون در سازمان ملل گفت: انگلیسی‌ها بار دیگر مرموز بودن خود را نشان دادند.

اظهارات گستاخانه دیوید کامرون بار دیگر مرموز بودن انگلستان را ثابت کرد

به گزارش ۸دی نیوز، ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات خصمانه دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس در نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: انگلیسی‌ها همیشه مرموز بودن خودشان را در قبال دیگران به نوعی نشان داده‌اند.

وی با اشاره به سابقه موضع‌گیری‌ها و سیاست‌های چند پهلوی انگلستان اظهار کرد: صهیونیسم ریشه در سیاست‌های خاورمیانه‌ای انگلستان دارد.

ندیمی پیشگامی انگلستان در مستعمره‌سازی در دنیا را یادآور شد و گفت: انگلستان حتی حاضر نشده است که به اتحادیه اروپا بپیوندد چراکه همواره خواسته‌اند نقش ویژه برای خود حتی در قاره اروپا ایفا کنند.

وی تحت‌الشعاع قرار دادن مشکلات داخلی را یکی از انگیزه‌های کامرون از محتوای ضد ایرانی نطق خود در مجموع عمومی خواند و افزود: انگلستان همیشه و از جمله در این مقطع زمانی نشان داده است که نیازمند کشوری است که نوعی تابعیت نسبت به لندن داشته باشد نه اینکه خود را هم‌ارز انگلستان بداند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر گستاخانه بودن سخنان کامرون گفت: البته این به این معنا نیست که مذاکرات را متوقف کنیم بلکه با در پیش گرفتن ۳ اصل حکمت، عزت و مصلحت باید آن را پیش ببریم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه