دفاع مقدس نمایش مجموعه‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمال یک ملت است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تأکید کردند: دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه در هم تنیده‌ای از عظمت‌های یک ملت و شهید و شهادت آن، نگین درخشانی است که در این مجموعه شگفت‌آور، برجسته‌تر از هر پدیده دیگر به چشم می‌آید.

دفاع مقدس نمایش مجموعه‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمال یک ملت است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز ـ پنجشنبه ـ با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تأکید کردند: دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه در هم تنیده‌ای از عظمت‌های یک ملت و شهید و شهادت آن، نگین درخشانی است که در این مجموعه شگفت‌آور، برجسته‌تر از هر پدیده دیگر به چشم می‌آید.

متن این پیام که همزمان با مراسم غبارروبى، عطرافشانى و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی ‌محلاتی نماینده ولى‌ فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه در هم تنیده‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت می‌تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد، ولی شهید و شهادت، آن نگین درخشان و خیره‌کننده‌ای است که در این مجموعه شگفت‌آور، برجسته‌تر و گرانبهاتر از هر پدیده دیگر به چشم می‌آید.

این برجستگی، محصول فداکاری مخلصانه انسانی است که خود و همه شئون حیات مادی را در برابر رضای الهی نادیده انگاشته و همه چیز را نثار این راه پرافتخار کرده است.

خانواده‌های شهیدان، پدران، مادران، همسران، فرزندان و دیگر دلبستگان شهید نیز هر یک سهمی از این افتخار و عزت معنوی را بدست آورده‌اند.

سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر این برجستگان جوامع بشری باد.

سیّدعلی خامنه‌ای

۳ مهر ۱۳۹۳

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه