تکلیف مسافران «خاور خانم» چه خواهد شد؟/ توجیه و تدبیر فرماندار رودسر چه بود؟

دلیل منحل شدن طرح پارکبان در روستایی که خاور خانم رودسری به مسافران از غذاهای محلی طعام می داد چه بوده است؟

تکلیف مسافران «خاور خانم» چه خواهد شد؟/ توجیه و تدبیر فرماندار رودسر چه بود؟

به گزاش خبرنگار ۸دی نیوز، شورای محله لیمه سرای سرولات در شهرستان رودسر به جهت ساماندهی در ترافیک خودروهای مسافران که به دلیل وجود جاذبه دست پخت غذای محلی توسط یکی از اهالی محل(خاور خانم) که روزانه بیش از صدها مسافر از غذای پخته شده در این غذاخانه بهره مند می شوند، در چندماهه اخیر تصمیم گرفتند تا پارکبانی را جهت ساماندهی خودرو ها بکار گیرند.

khavarkhanoom

اما این پارکبان که پس از طرح شورا به تصویب فرمانداری رودسر رسیده بود چند روز است که منحل شده و مشکلات عدیده ای را در آن حوزه از جمله آمد و شد سنگین که خود باعث تصادف در منطقه نیز شده است.

یکی از شاهدان عینی ماجرا که در صحنه ای از تصادف حضور داشت به خبرنگار ما گفت: روز گذشته در این محل دعوایی شد و در طی آن اتفاق چند نفر زخمی و روانه مراکز درمانی شدند.

یکی از شوراهای محل نیز در گفتگو با خبرنگار ما اذعان داشت: به دستور فرماندار اجرای طرح پارک بانی که تا حدی معضل آمد و شد این محور را حل می کرد، لغو و مورد در دست بررسی مجموعه فرمانداری است.

حال این سوال پیش می آید که دلیل اجرای طرح پارکبان در آن محل چه بوده، چرا به تصویب فرمانداری رسیده، دلیل منحل شدن آن چه بوده و چه تدبیری برای حل این معضل اندیشیده شده است؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
غریب شهر
آقای فرماندار جواب بدین لطفا اگه ترسی ندارین
در حاشیه