رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان:

اجرای ۷۵۷ پروژه بسیج سازندگی گیلان در سال ۹۸/ ۵۵هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات توزیع می شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در مرحله دوم انجام می‌شود.

اجرای ۷۵۷ پروژه بسیج سازندگی گیلان در سال ۹۸/ ۵۵هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات توزیع می شود

به گزارش ۸دی، سرهنگ احمد ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در نشست خبری روز بسیج سازندگی با بیان اینکه این سازمان بر اساس احساس نیاز جامعه و با رویکرد فعالیت جوانان در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی تشکیل‌شده است اظهار کرد: بالغ‌بر ۵۵۰ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی استان عضو هستند.

سرهنگ احمد ابراهیمی با اشاره به اینکه تمامی اقشار بسیج در گروه‌های جهادی مشغول به فعالیت هستند، افزود: تا امروز ۷۰۰ گروه جهادی آمادگی ثبت در سامانه اطلس استان را دارند و در سال جاری جهشی در گروه‌های جهادی در استان به‌ویژه در بخش کشاورزی شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره خدمات گروه‌های جهادی در ۶ عرصه به مردم استان بیان کرد: کشاورزی، بهداشت درمان، عمرانی، آموزشی، فرهنگی از عرصه‌های فعالیت گروه‌های جهادی است.

وی با بیان اینکه کارنامه خوبی درزمینهٔ خدمت‌رسانی در سیل مازندران به یادگار گذاشتیم گفت: برای ساخت منازل مسکونی به گلستان رفتیم و ۲۰۶ واحد مسکونی را شهر گمیشان تعمیر و بازسازی کردیم.

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: ساخت ۸۷ واحد مسکونی را از صفر شروع کردیم و تاکنون کار ساخت ۵۰ واحد به پایان رسیده است و قرار بود مابقی نیز به پایان برسد که با شیوع ویروس کرونا روبرو شدیم و کار متوقف شد اما دوباره‌کار را شروع کردیم که ان‌شاءالله تا پایان خرداد کار ساخت مابقی واحدها به پایان خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تاکید بر عملکرد تخصصی گروه‌های جهادی ما تخصصی‌شده‌اند، افزود: در مجموع در سال ۹۸ مجموعاً ۷۵۷ پروژه داشتیم که تعداد ۴۰۳ واحد را احداث و ۴۴۳ واحد را تکمیل و مرمت کردیم.

وی با بیان اینکه کار مرمت و بازسازی ۵۱۵ واحد مسکن محرومان استان را در سال گذشته به پایان رساندیم، گفت: تعمیر ۲۵ باب مدرسه، آسفالت ۱۵ کیلومتر راه روستایی، ۹ متر لایروبی انهار که همه در راستای خدمت‌رسانی به مردم بوده است.

تولید یک میلیون و ۲۰۴هزار ماسک در دوران شیوع کرونا

ابراهیمی با بیان اینکه در طرح غربالگری گروه‌های جهادی ما خوش درخشیدند، ابراز کرد: تعداد ۴۱۴ کارگاه تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی در ایام شیوع ویروس کرونا فعال بودند که پس از ضدعفونی تعداد یک‌میلیون و ۲۰۴ هزار ماسک را در اختیار مردم و مراکز درمانی قرار دادند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پاسداران ما عاشقانه در بیمارستان‌ها به مردم خدمت می‌کردند، گفت: تعداد ۱۳ هزار و ۱۹ نفر از نیروهای جهادی ما در یک هزار و ۶۸ گروه جهادی در این ایام فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از نیمه شعبان تعداد ۲۶ هزار بسته معیشتی را توزیع کردیم، افزود: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری نیز رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه آغاز شد که تمامی دستگاه‌های خدمت رسان پای‌کار آمدند.

۱۸میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان کمک منابع خیرین برای تهیه بسته های معیشتی

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه تا این لحظه در سراسر استان بالغ‌بر ۵۶ هزار بسته معیشتی توزیع‌شده، گفت: تا به امروز ۱۰۱ هزار ۹۵۹ بسته معیشتی در استان توزیع کرده‌ایم که بالغ‌بر ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از منابع خیرین و گروهای جهادی جمع‌آوری‌شده بود.

وی با اشاره به زمان توزیع مرحله دوم بسته‌های معیشتی افزود: توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در مرحله دوم انجام می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه