رزمنده رودسری: مسئولین دست از جناح بندی و اختلاف بردارند/ لزوم آگاه کردن جوانان به سلاح بصیرت و استقامت

رزمنده رودسری گفت: مسوولین و کسانی که ابزارهای قدرت و مدیریت دست آنها است باید بصیرت و آگاهی جامعه را بالا برده و توطئه دشمن را شناسائی و به نسل جوان بشناسانند و آن را خنثی نمایند.

رزمنده رودسری: مسئولین دست از جناح بندی و اختلاف بردارند/ لزوم آگاه کردن جوانان به سلاح بصیرت و استقامت

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، در آستانه سالروز دفاع جانانه از ارزش ها و آرمان های مقدس امام و انقلاب اسلامی، گفتگویی را با چند تن از رزمندگان گیلان در دفاع مقدس با عنوان “علمدار امام خمینی(ره) و سرباز امام خامنه ای(مدظله العلی)” انجام دادیم که خلاصه آن از مقابل دیدگانتان می گذرد:

شناسنامه:

بسیجی عطاءالله جانعلی پور، رزمنده و جانباز در دوران دفاع مقدس متولد ۱۳۳۹ در شهرستان رودسر ؛ مدت زمان حضور در جبهه حق علیه باطل در زمان دفاع مقدس ۶۰ ماه.

۸دی نیوز: از چه تاریخی وارد جبهه های حق علیه باطل شدید و در چه مناطقی توفیق حضور داشته اید؟

از سال۱۳۶۰ تا پایان جنگ تحمیلی و اگر اشتباه نکرده باشم، در اکثر عملیات های مهم حضور داشته ام.

janalipoor2

۸دی نیوز: در جبهه به چه کاری مشغول بودید و چرا در آن زمان در جبهه حضور یافتید؟

من در کنار سایر رزمندگان که در جهت خدمت به اسلام و انقلاب سر از پا نمی شناختند با توجه به رشته خودم و علاقه ای که به پزشکی داشتم در امور مداوای رزمندگان به عنوان پزشکیار نقش ایفا می کردم و نسبت به مداوای مجروحین جنگ وعملیاتها انجام وظیفه می کردم و در آن زمان که همه دوست داشتند به یک نحوی در رکاب امام خود بجنگند من هم برای دفاع از خاک وطن و اسلام ونوامیس و دستاورد های شهدای انقلاب اسلامی توفیق داشتم در جبهه حضور پیدا کنم.

۸دی نیوز: در بند هایی جبهه را برای نسل امروز که فقط خاطرات جبهه ها را خوانده اند و آن را لمس نکرده اند، توصیف کنید.

تشریح این قسمت را باید خیلی به آن حساس باشیم. باید فرقی بین هجمه های دشمن قایل باشیم و دسیسه های دشمن را بشناسیم. در جبهه ی دیروز دشمن رودر رو ی ما قرار داشت و مستقیم می جنگید،دشمن را می شناختیم اما امروز دشمن پنهان و نا شناخته با تهاجم فرهنگی به عقاید و ارزش های دینی و مذهبی ما را نشانه گرفته و سعی در انحراف کشیدن افکار نسل جوان دارد. باید جوان ها را به سلاح بصیرت و استقامت آگاه کرد.

janalipoor1

۸دی نیوز: چه توصیه ای به رزمندگان امروز که در عرصه های فرهنگی فعالیت دارند،دارید؟

رزمنده یعنی جنگنده ای با اعتقاد راسخ. رزمنده یعنی جنگنده ای با بصیرت .مسوولین و کسانی که ابزارهای قدرت و مدیریت دست آنها است باید بصیرت و آگاهی جامعه را بالا برده و توطئه دشمن را شناسائی و به نسل جوان بشناسانند و آن را خنثی نمایند.

۸دی نیوز: حرف آخر…

حرف آخرم،هم به مردم وهم به مسئولین نظام این است به نحو شایسته به وظایف خود عمل نموده و به فرمایشات و رهنمود های مقام عظمای ولایت،حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)گوش فرا داده و دست از جناح بندی و اختلاف برداشته و نگذارند دشمن از شکاف بین آنان استفاده سوء نماید و خدشه ای به نظام و دستاوردهای آن که با خون هزاران شهید بدست آمده وارد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه