دستگاه دیپلماسی کشور مرتباً سابقه ائتلاف‌کنندگان علیه داعش را یادآوری کند

عاشوری: دستگاه دیپلماسی کشور باید همواره بر یادآوری سابقه سه سال گذشته ائتلاف‌کنندگان غربی علیه داعش پای بفشارد.

دستگاه دیپلماسی کشور مرتباً سابقه ائتلاف‌کنندگان علیه داعش را یادآوری کند

ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و  شفت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با موضوع ضرورت پیشگام شدن جمهوری اسلامی ایران برای راه‌اندازی ائتلافی واقعی علیه داعش، گفت: انتظار ما از وزارت امور خارجه این است که در این زمینه ابتکار به خرج دهد.

وی در توضیح بیان کرد: دستگاه دیپلماسی کشور باید ریشه‌ها، افکار، اعضا و حامیان داعش را به صورت شفاف در موضعگیری‌های خود معرفی کند و مانع غافل شدن افکار عمومی از بازی سیاسی‌ای شود که آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در قبال داعش به‌راه انداخته‌اند.

عاشوری هجمه تبلیغاتی غرب علیه ایران مبنی بر حمایت همیشگی کشورمان از تروریسم را مورد اشاره قرار داد و گفت: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران خود زخم‌خورده تروریسم است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر رسالت برجسته وزارت امور خارجه درباره افشای ماهیت ائتلاف غربی علیه داعش، گفت: دستگاه دیپلماسی کشور باید همواره بر این نکته پای بفشارد که کسانی که امروز ائتلاف مضحک علیه داعش را به راه انداخته‌اند همانهایی هستند که در طول سه سال بحران داخلی سوریه از داعش علیه حکومت سوریه حمایت کرده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه