شما پیامبران اسلام در سرزمین‌هایتان خواهید بود + تصاویر

آیت‌الله امینیان در دیدار با طلاب اسپانیایی زبان مؤسسه جامعه المصطفی گفت: شما به عنوان پیامبران اسلام در سرزمین‌هایتان خواهید بود.

شما پیامبران اسلام در سرزمین‌هایتان خواهید بود + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر، آیت‌الله محمدعلی امینیان پیش از ظهر امروز در دیدار با طلاب اسپانیایی زبان و زبان آموزان روحانی با بیان اینکه تشرف به اسلام و تبلیغ آن سعادتی است که خداوند متعال نصیبتان کرده است اظهار کرد: امیدوارم قدر این سعادت عظیم را بدانید و بتوانید در راه اسلام و خشنودی حضرت ولیعصر(عج) گام بردارید.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به به اهمیت و جایگاه تبلیغ اسلام در نزد خداوند بیان کرد: شما به عنوان پیامبران اسلام در سرزمین‌هایتان خواهید بود.

عضو شورای مدیریت جامعه المصطفی نیز در این دیدار با اشاره به برپایی اردوی فرهنگی تربیتی و تبلیغی اظهار کرد: در این اردو تعدادی از طلاب آمریکای لاتین و زبان‌آموزان اسپانیایی حضور دارند.

آیت‌الله محسن ربانی با بیان اینکه تعداد زیادی از طلبه‌های قم درحا یادگیری زبان اسپانیایی برای اعزام به کشورهای مختلف هستند عنوان کرد: ۱۲ نفر از دانشجویان خارجی تازه مشرف شده به دین اسلام در این اردو حضور دارند.

مدیر حوزه علمیه اسپانیایی علی‌بن‌ابیطالب(ع) با گرامیداشت دوران دفاع مقدس و نقش روحانیت در آن دوران تصریح کرد: برای اینکه انقلاب با عظمت ما بتواند چهره دنیا را عوض کند باید دنباله‌رو مسیر و سیره رهبر معظم انقلاب سلامی باشیم.

وی به نقش پررنگ انقلاب اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: احیای تفکر دینی و بیداری مسلمانان و مستضعفان از جمله تاثیرات انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف بوده است.

عضو شورای مدیریت جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: هرگاه روحانیون و استادان ایرانی در کشورهای آمریکای لاتین سخنرانی دارند ما به عینه استقبال پر شوری از آنان را می‌بینیم و این چیزی جز صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان غرب نیست.

IMG_8168 IMG_8172 IMG_8187 IMG_8193 IMG_8197 IMG_8158

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه