خب آقای شهردار! شما هم می پوشیدید؛ اشکال داشت؟!!/یکی از معممین لنگرود ناپدید شد!

شنیدیم که یکی از معممین «منبری» شهرستان لنگرود حدود یک هفته است که خبری ازش نیست و…

خب آقای شهردار! شما هم می پوشیدید؛ اشکال داشت؟!!/یکی از معممین لنگرود ناپدید شد!

به گزارش ۸دی نیوز بسته شنیده های احرارگیل منتشر شد:

سلام خالصانه هدیه می کنیم به همه راست قامتان گیلان زمین ؛ هفته دفاع مقدس را به یکایک شماهمسنگران تبریک می گوئیم؛ بویژه دست بوس اولین رزمندگانی هستیم که در روز اول مهر سال ۱۳۵۹خود را به خط دشمن زدند. ۱۶شهید در منطقه ی عمومی سرپل ذهاب بعنوان اولین هدیه های اهالی گیل و دیلم تقدیم آرمانهای اسلام و انقلاب کردند تا کلید رهایی در دستان ۸۰۰۰ شهید گیلان دست بدست بچرخد. یاد و خاطره ی همه ی راست قامتان گرامی باد.


images

یکی از معممین لنگرود ناپدید شد!

شنیدیم که یکی از معممین «منبری» شهرستان لنگرود حدود یک هفته است که  خبری ازش نیست.

گفته میشه که این حادثه یا اتفاق و یا روبایش، حوالی ساعت ۳شب رخ داده و افراد مراجعه کننده به ایشان از وضعیت  موجود کاملاً شناخت داشته و یا از آشناها بوده اند!

می گویند خودروی ایشان در شهرستان رودسر پیدا شده و نعلین اش هم در شهرستان لنگرود!!

می گویند: نظیر برخورد های پائین تر از این، در گذشته بارها برای ایشان اتفاق افتاده و تازگی ندارد. حالا چرا این خبر در منطقه پیچیده و هر ساعت بر شایعات اش دامن زده میشه باید مسئولین امنیتی رد یابی کنند و مردم را با اطلاعات به موقع خود در جریان امر قراردهند.


images

نوشته بودیم که سرتیم های احمدی نژاد در گیلان مشخص شدن، یادتونه؟!

این خبر به برخی ها برخورد که چرا رسانه ای کردید؟!

زنگ زدن، پیامک دادن و فشارآوردن و… خب بابا شتر سواری که دولا دولا نمیشه. یا مثل آقایان (م. ع. ر— و نیز م. آ – و..) می گفتید ما در اینگونه جلسات شرکت نمی کنیم یا اگه قبول کردید و رفتید در «ولنجک تهران» که با تیم یکی از لیدرهای جریان انحرافی در گیلان بسازید، (خب بسازید!) این که دیگه ترس و دلهره نداره؟!

اصولگرای ارزشی بودی؛ الان میخای با تیم آقای مشایی در گیلان وارد انتخابات بشی، خب مبارکت باشه !

ولی نگی ما این گروه را منهای ایشان پذیرفتیا؟!! ، مردم اینگونه دم خروس ها را باور نمی کنن...


135219_824

خب آقای شهردار! شما هم می پوشیدید؛ اشکال داشت؟!

ازشنیده های ماست که در همایش تجلیل از نارنجی پوشان رشت هرچه تلاش کردن تا لباس رفتگری بر تن آقای شهردار بکنن نشد که نشد و دست آخر ۵تن از اعضای شورای شهر رشت به نشانه اعتراض سالن همایش رو ترک کردد.

کاری به این نداریم که ترک جلسه برخی اعضای شورای شهر رشت به نشانه ی اعتراض بوده یا نه!

اما خب آقای شهردار! در جایی که جناب آقای مایلی کهن به نشانه ی تکریم از نارنجی پوشان لباس رفتگران را می پوشد!! و به انزلی می رود و درسکوهای ورزشگاه تختی در بین تماشاگران روی سکوها می نشیند؛ اشکال داشت کمی شما هم چنین می کردید؟! نه خداییش اشکال داشت؟!


cartoon23

آتشی که بر خرمن کوتوله های سیاسی گیلان زده شد!

یارو تا دیروز دست چپ و راست خود را نمی شناخت الان به دیگران چه نسبت هایی میده (یارب روا مدار که گدا معتبر شود…)

از شنیده های ماست که هفته قبل رفقای بی نشان! یکی از نمایندگان گیلان که حنجره ی وامدار گروهی خاص از افراد هاشمی نسب گشته و نطق هایش در مجلس باعث شور و شعف برخی اصلاح طلبان شده که با این همه غرور بی حساب ، هر از چندگاهی هم بر خود می بالند.

در پی شکایت یکی از نمایندگان از رسانه های ارزشی گیلان؛ تعدادی از «هاشمی نسبان» خانه ی مطبوعات به سر کردگی کسی که میگن؛ فقط در یک دوره ۴۸میلیون نا قابل از استانداری دشت کرده!!(البته ظاهراً سر تیم اصلی این گروه، همان سرتیم رسانه ای میرحسین موسوی فتنه ۸۸ در گیلان است که اکنون غیر قانونی در استانداری گیلان جا خوش کرده است) دور هم جمع شدن تا برعلیه رسانه های ارزشی گیلان (به قول خودشان رسانه های احمدی نژادی!!) توطئه های سازمان یافته صورت دهند. ازاقدامات این حنجره های وامدار خبرهایی به دست رسیده که انشاءالله درآینده نزدیک تقدیم میشه …

فقط همین رو بگیم که عدم پذیرش پیشنهاد (عذرخواهی!!!) همین گروه، توسط جوان برومند رسانه های ارزشی گیلان بدجوری آتش به جان این کوتوله های حقیقی انداخته…

آقاجان! گیرم که خلق را بطریقی فریفتی؛ از دست الهی چه می کنی؟!


12

پیامک های یک کوتوله ی سیاسی به برخی احمدی نژادی ها!

در پی مصاحبه یکی کوتوله های سیاسی با یکی از خبرگزاری های گیلان که خبر بلافاصله از خبرگزاری مذکور نایاب و حذف شد و نیز اظهارات همین کوتوله با یک سایت دم دستی که در آن نسبت های ناروا به انسانهای متدین و انقلابی استان داده شد…

تا کنون چند نفر از کسانی که مورد آماج تهمت و… ایشان ازطریق پیامک قرار گرفتند اعلام آمادگی کردند که پیامک های دریافتی را در اختیار ما (احرارگیل) قرار دهند تا در صورت صلاحدید به آگاهی ملت شریف برسد و مردم خود قضاوت کنند که کدام یک در گفتار و نوشتارانصاف و ادب را رعایت نمی کند .البته نمونه های توهین این حنجره ی وامدار را می توان در «دلنوشته ی معروف اش» دید و قضاوت کرد…


4536786

نکنه دوباره اونها بزنگن و زیارتم نیمه کاره بمونه؟!

اینا  ازآقای مجتبی امین مدیر رسانه ای که یکی از نمایندگان گیلان ازش شکایت کرده، نقل شده است؛ بخوانید:

می گفت: پس از مدتها؛ جندی پیش توفیق شد با خانواده به پابوس آقا علی ابن موسی ارضا(ع) نائل آیم. بدلیل فعالیت های فرهنگی اجتماعی که داشتم کمتر می توانستم در مسافرت ها و مهمانی ها در خدمت خانواده باشم.

۸ دی نیوز را به دوستان سپردم و با خانواده عزیمت کردیم اولین روز حضور ما در مشهد مقدس که گذشت یکی زنگ زد که (فراموش نکنی!!) برای پاسخگویی از شکایت یکی ازنمایندگان گیلان باید هرچه زودتر برگردی.

به ناچار روی ماه خانواده را بوسیدم و زیارت آقایم را نمیه کاره گذاشتم و برگشتم تا پاسخگوی مطالبی باشم که انتشارش رسالت دینداران است و… ولی چه سود…

راستش الان دوباره می ترسم به مشهد بروم. اگر هم بروم با دو دلی زیارت می کنم. همیشه با خود می گویم نکنه دوباره اونها زنگ بزنن و زیارتم نیمه کاره بمانه؟!!//خب آقا مجتبای امین! اینترنتی زیارت برو! چه میدانم، وایبری برو!! واتس آپی…


klid-monharef-1

گفته بودیم در جلسات این «آقا خط قرمزه» شرکت نخواهند کرد، باورنکردید!!

قبل انتصاب اش گقتیم که آقایون ایشون در حد و اندازه مدیریت به این بزرگی نیست. این آقا باید عطر و ادکلن ببره به برخی کشورهای حاشیه خزر بفروشه، اونجاها هم(بخصوص دوران تحصیل) یه کارهایی انجام بده و بیاد اینطرف تعریف کنه؛ کسی باور نکرد که نکرد!!

دیدید؟ آقایون مسئول ؟ کیف کردید؟ حالا تحویل بگیرید!! (حتماً باید یکی از اون بالا بیاد به شما این ایرادها رو بگیره؟!)

آخه کدام مدیر پر آوازه و بلند بالای گیلان میاد در جلسه ای که مدیرش با آن سوابق خط قرمزی!! بر علیه نظام شرکت کنه و بله قربان گوی اون باشه؟! خب همینه دیگه!!

آقا همایش گذاشته و گله کرده که مدیران درجلسه من شرکت نمی کنن!!! اینو یکی از سایت های دم دستی خوشون نوشته ها، بخوانید:

سرپرست ا.ک.ا. و ف.ا. گیلان از بی توجهی برخی دستگاههای اجرایی نسبت به ارتقای سطح امنیت اجتماعی و توجه به مشکلات اجتماعی و فرهنگی انتقاد کرد.

آقای خط قرمزی گیلان گفته: یکی از شاخص های عدم توجه این دستگاهها، حضور نیافتن در جلسات مهم این چنینی است که جای تأمل دارد و این شایسته مدیران نیست.

آقای خط قرمزی ادامه داده: اینکه مدیر اجرایی یک دستگاه بی توجه به این مهم باشد پذیرفته نیست./  آخی… آخی!!


download

شورای هماهنگی رسانه های حزب الله گیلان تشکیل می شود

شنیدیم در پی هجوم بی رحمانه و تیم سازی برخی افراد «هاشمی نسب» خانه مطبوعات و همدستی آنها با برخی حامیان فتنه و نیز حنجره های وامدار در گیلان بر علیه رسانه های ارزشی که در دولت تدبیر و امید هر روز دامنه ی فعالیت شان با شکایت های هوس آلود و انتقام جویانه «اصحاب هاشمی و دلدادگان خاتمی» از نیروهای انقلابی بیشترو بیشتر می شود،

این بار قرار است مدیران رسانه های ارزشی دور هم جمع شوند و شورای هماهنگی رسانه های حزب الله گیلان تشکیل دهند تا با اتفاق نظر در عملکردها، وحدت و تبادل اطلاعات در برهه های حساس پیش رو مکر و کید انسانهای هوس آلود را ناکام گذارند…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
هادی
این احرا هم شورش رو در آورده.ادعای حزب اللهی بودن و غیره رو دارین.اگر واقعا حرفهاتون برحقه؟! بجای داستان سرایی و گفتن شنیده ها و از این قبیل حرفها،درست و مردونه مطلب بنویسین و پاش وایستین.
در حاشیه