بسته بندی کمک‌های معیشتی رزمایش مردمی مواسات در رشت + تصاویر

مراحل بسته‌بندی کمک‌های معیشتی رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه با همت بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه مرکزی رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان انجام شد.

بسته بندی کمک‌های معیشتی رزمایش مردمی مواسات در رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، سرهنگ جمشید اصحابی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در گفتگو با ۸دی با اشاره به مراحل بسته‌بندی کمک‌های معیشتی رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مصلی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: قرارگاه رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه با ریاست آیت الله فلاحتی در گیلان و با چندین کمیته تشکیل و برخی از کمک های معیشتی امروز بسته بندی شد.

وی با اشاره به اینکه کار بسته بندی بسته های معیشتی امروز انجام شد افزود: ان شاءالله این بسته ها در روز چهارشنبه و با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان بین نیازمندان و آسیب دیدگان شیوع کرونا ویروس توزیع می شود.

فرمانده سپاه رشت گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به هم‌وطنانی که در کرونا ویروس آسیب‌دیده‌اند قرارگاهی تشکیل‌شده که یکی از کمیته‌های آن کمیته توزیع، که کار بسته بندی این کمک ها امروز توسط کمیته توزیع در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت انجام شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه