دومین همایش سراسری “بانوان ولایی” در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

مدیر اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا از برگزاری”جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی” در جوار امامزادگان این شهرستان در دهه ولایت خبر داد و گفت: دومین همایش سراسری”بانوان ولایی” در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

دومین همایش سراسری “بانوان ولایی” در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، عزیز خادم‌شریف در نشست با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: جشن بزرگ ولایت علوی اکمال دین نبوی در هشت بقاع شاخص این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن در صبح روز عید غدیر خم از ساعت ۱۰ تا ۱۳ با حضور گسترده اقشار مردم و در قالب کاروان‌هایی با پرچم‌های علوی و دسته‌های گل به صورت راهپیمایی و حرکت‌های نمادین برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: قرائت فرازهای منتخب از خطبه غدیر همراه با ترجمه توسط علما و خطبا، دعوت از مداحان اهل بیت و شعرای آیینی برای مدیحه‌سرایی و شعرخوانی با موضوع ولایت و غدیر، اجرای برنامه مشاعره با موضوع ولایت از جمله برنامه‌هایی است که در این جشن برگزار می‌شود.

خادم‌شریف تصریح کرد: تجلیل از سادات خادم در سطح بقاع متبرکه، اجرای مراسم عقد اخوت و برادری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص دارای ظرفیت، قرائت میثاق‌نامه در روز عید غدیر در آستان امامزادگان از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی ایستگاه “همه واقف باشیم” و “مشاوره وقف” با رویکرد ایجاد وقف‌های ولایی، برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی از برنامه‌هایی است که در روز جشن برگزار می‌شود.

برگزاری دومین همایش سراسری “بانوان ولایی” در صومعه‌سرا

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا تاکید کرد: دومین همایش سراسری “بانوان ولایی” در دهه ولایت در این شهرستان برگزار می‌شود.

خادم‌شریف اظهار کرد: هدف از این همایش تبیین جایگاه زن در امر ولایت‌مداری است که روز یکشنبه ۲۰ مهرماه امسال ساعت ۱۶ در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص برگزار می‌شود.

وی افزود: برای با شکوه‌تر برگزار شدن این همایش با حوزه علمیه خواهران، بسیج خواهران، هیئات مذهبی و غیره مکاتبه و هماهنگی شده است.

برگزاری مراسم جشن میلاد امام هادی(ع) در صومعه‌سرا

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: مراسم جشن میلاد امام هادی(ع) که در دهه ولایت است در این شهرستان برگزار می‌شود.

خادم‌شریف تصریح کرد: دعوت از سخنرانان برجسته برای بیان فضائل امام هادی(ع)، قرائت زیارت جامعه کبیره در شب میلاد آن حضرت در بقاع متبرکه شاخص، دعوت از مادحین اهل بیت(ع) برای مدیحه سرایی از جمله برنامه‌هایی است که در جشن میلاد امام هادی(ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم دعای عرفه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص

وی خاطرنشان کرد: مراسم پر فیض دعای عرفه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا تاکید کرد: تبلیغات در میادین اصلی شهر و محوطه بقاع متبرکه، دعوت از سخنرانان زبده برای تشریح فلسفه روز عرفه و عید قربان، دعوت از قاریان و مداحان استانی و شهرستانی و پذیرایی از مدعوین از برنامه‌هایی است که در روز عرفه انجام‌می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه