اگر تمام دنیای استکبار امروز در مقابل ایران زانو زده به خاطر وجود بچه های مسجدی است

مراسم شبی با خاطره به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید انصاری رودسر با حضور سردار سید ضیاء الدین حزنی برگزار شد.

اگر تمام دنیای استکبار امروز در مقابل ایران زانو زده به خاطر وجود بچه های مسجدی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصدرودسر مراسم شبی با خاطره به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید انصاری رودسر با حضور سردار سید ضیاء الدین حزنی برگزار شد.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه اظهار کرد: بیان حقایق و پرهیز از افسانه سرایی وظفیه همه رزمندگان بوده و اگر بتوانیم نسل جوان کشور را با فرهنگ جهاد،شهادت و مقاومت پرورش دهیم نظام اسلامی تا ابد بیمه خواهد بود.

وی در ادامه گفت: در دفاع مقدس جوانان غیور ایران اسلامی با دست های خالی در مقابل تمامی قدرت های شرق و غرب ایستادگی کردند و این نشان دهنده قدرت و عظمت فرهنگ جهاد و شهادت است که می تواند ملتی را با ایمان به وعده الهی در جنگ با دشمنان تا دندان مسلح پیروز سازد.

سردار حزنی افزود: جمهوری اسلامی با مدیریت امام (ره) در مقابل فتنه ها و تهاجم همه جانبه دشمن ایستادگی کرد و هرگز تن به ذلت نداد و این مقاومت را مدیون خون شهدا ، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس هستیم.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر گفت: اگر تمام دنیای استکبار امروز در مقابل ایران زانو زده به خاطر وجود بچه های مسجدی است.

وی اضافه کرد: در سال های دفاع مقدس با فرهنگ جهادی توانستیم صدام و حامیان او را که از قدرتهای مادی زیادی برخوردار بودند، شکست دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه